کاهش زمان پاسخ‌گویی به شهروندان در سال۱۴۰۱

سرپرست سامانه۱۳۷ شهرداری قزوین، گفت‌وگوی شفاف با شهروندان، کوتاه کردن زمان رسیدگی به درخواست‌ها، تعامل بیشتر با دستگاه‌های خدمات‌رسان دولتی مرتبط با مدیریت شهری را از برنامه‌های سامانه در سال ۱۴۰۱ اعلام کرد.

مهدی کوزه‌گرها در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درخصوص سامانه پاسخ‌گویی به مطالبات شهروندان، اظهار کرد: علت ایجاد سامانه ۱۳۷، کاهش مراجعات مردم به شهرداری بوده تا اقدامات و حوادث احتمالی سریعاً به شهرداری اطلاع‌رسانی و نسبت به رفع آن‌ها و پاسخ به مطالبات شهروندان، اقدام شود.

وی افزود: این سامانه موجب کاهش تردد شهروندان به شهرداری شده و کارشناسان سامانه ۱۳۷ با شنیدن خواسته‌های شهروندان و تجزیه و تحلیل آن‌ها، موارد را به سازمان‌های مربوطه انتقال می‌دهند.

سرپرست سامانه ۱۳۷ پاسخگویی شهرداری خاطرنشان کرد: شهرداری دارای سازمان‌های متعدد با وظایف مشخص و تعیین شده است؛ اما بسیاری از مراجعه‌کنندگان به دلیل آشنا نبودن با حوزه‌های کاری مرتبط، گاهاً فرآیند زمانی طولانی را طی می‌کنند؛ از شهروندان تقاضا داریم با اعتماد به سامانه ۱۳۷، شهرداری را در پاسخ‌گویی بهتر و سریع‌تر یاری کنند.

کد خبر 567047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.