شیائومی ۱۲ اولترا به پنل پشتی سرامیکی مجهز می‌شود

به نظر می‌رسد که شیائومی ۱۲ اولترا با پنل پشتی سرامیکی وارد بازار خواهد شد؛ البته احتمال عرضه این گوشی با پنل پشتی چرمی نیز وجود دارد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شیائومی جزو فعال‌ترین شرکت‌های صنعت موبایل بوده است و چندین بار نشان داده که علاقه زیادی به ارائه قابلیت‌های جدید در گوشی‌های پرچم‌دار دارد. شایعات ارائه شده نشان می‌دهد که سری شیائومی ۱۲ قرار است به زودی میزبان عضو چهارم، یعنی شیائومی ۱۲ اولترا شود. ظاهراً شیائومی ۱۲ اولترا وارد مرحله تولید انبوه شده است و ممکن است تا ژوئن ۲۰۲۲ میلادی در دسترس کاربران قرار بگیرد.

پیش از این، رندرهای غیررسمی طراحی احتمالی شیائومی ۱۲ اولترا را به نمایش گذاشته‌اند. به نظر می‌رسد که محصول ذکر شده با کدنام I1 در پنل پشتی خود از سرامیک استفاده می‌کند و در رنگ‌های مشکی و سفید وارد بازار می‌شود. شیائومی ممکن است مدل‌های شیشه‌ای گوشی شیائومی ۱۲ اولترا را نیز عرضه کند. قاب‌بندی سرامیک سخت‌تر از شیشه بوده، اما استحکام بیشتری دارد و در برابر خط و خش مقاوم‌تر است.

هنوز خبری در مورد تولید مدل چرمی گوشی شیائومی ۱۲ اولترا منتشر نشده است؛ اما نمی‌توان تولید این مدل را غیرممکن در نظر گرفت. اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی ذکر شده از پردازنده اسنپدراگون هشت نسل یک پلاس کوالکام بهره می‌برد. گوشی شیائومی ۱۲ اولترا به صفحه‌نمایش QHD OLED 120 هرتزی مجهز خواهد شد، انرژی مورد نیاز این محصول نیز از طریق یک باتری ۴۹۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ سریع ۱۲۰ وات استفاده خواهد کرد.

کد خبر 565864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.