به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، «محمود شایان» اظهار کرد: ارائه خدمات بانکداری الکترونیک، فعال شدن باجه عصر در شعب، تأمین نقدینگی و پرستاری تمام وقت خودپردازهای بانک در ایام نوروز، بازدیدهای دورهای و میدانی مدیران ارشد بانک از فعالیت شعب و تاکید بر تسریع در ارائه خدمات به مشتریان، برپایی ایستگاههای صلواتی در مناطق مسافرپذیر و نیز پاسخگویی تلفنی به مشتریان از جمله اقدامات بانک در روزهای پایانی سال ۱۴۰۰ و ایام نوروز بود.
وی با تاکید بر ضرورت خدمترسانی مطلوب به مشتریان در روزهای پایانی سال و ایام نوروز اظهار داشت: مجموعه بانک مسکن با برنامهریزی منسجم و هدفمند در بازه زمانی «روزهای پایانی سال» و «ایام تعطیلات نوروز»،در ارائه خدمات مالی و پاسخگویی به موقع به مشتریان موفق عمل کرده است.
مدیرعامل بانک مسکن از این بانک به عنوان بانک پیشرو در ارائه خدمات پرداخت الکترونیک عوارض (ETC) نام برد و ادامه داد: خدمات پرداخت الکترونیک عوارض بدون وقفه و هرگونه اختلال و اشکالی به مسافران نوروزی در آزادراههای تهران پردیس و اهواز بندر امام خمینی (ره) ارائه شد.
شایان با اشاره به ارائه خدمات ویژه به مسافران نوروزی توسط کارکنان بانک مسکن، افزود: از جمله این خدمات میتوان به برپایی ایستگاههای صلواتی در استان البرز با هدف پذیرایی از مسافران نوروزی، تهیه بستههای کمک معیشتی برای خانوادههای کمبضاعت در مناطق کمبرخوردار کشور، دیدار با خانوادههای معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و البته همکاری با سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استانهای مختلف مانند یزد اشاره کرد.
وی عملکرد سامانههای همراه بانک، اینترنت بانک مسکن و نیز سامانه پیشخوان مجازی را در ایام تعطیلات نوروز مطلوب و بدون اختلال توصیف و خاطرنشان کرد: بر اساس استراتژیها و برنامهریزیهای حوزه فناوری اطلاعات این بانک، طی سال گذشته شاهد ارتقای ارائه خدمات بانکداری الکترونیک در کشور بودهایم.
مدیرعامل بانک مسکن در تشریح عملکرد بانک مسکن در حوزه ارائه خدمات بانکداری الکترونیک طی بازه زمانی ۲۸ اسفندماه پارسال تا دوازدهم فروردین ماه جاری گفت: تراکنشهای خودپردازهای بانک مسکن از نظر تعداد ۱۳.۴ درصد و در مبلغ ۲۳.۷ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشته است.
شایان ادامه داد: طی این مدت تعداد تراکنشهای پایانههای فروشگاهی بانک مسکن بیش از سه میلیون هزار و مبلغ تراکنش بیش از شش تریلیون ریال و مبلغ تراکنشهای موفق کیوسک این بانک نیز بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال ثبت شده است.
وی با اشاره به برقراری و فعال شدن شعب کشیک در ایام تعطیلات نوروز یادآور شد: با هدف پاسخگویی مطلوب به مشتریان علاوه بر شعب منتخب استان تهران، در سایر استانهای کشور نیز شعب کشیک بانک از ساعت ۹ الی ۱۲ در روزهای سوم و چهارم فروردینماه امسال برای مردم به ارائه خدمات بانکی پرداختند.
مدیرعامل بانک مسکن افزود: به منظور ارائه خدمات هرچه بهتر به مشتریان، نظارت کافی در خصوص تأمین نقدینگی، پرستاری و پولگذاری دستگاههای خودپرداز این مجموعه بانکی در ایام تعطیلات نوروز در تمام مناطق حتی در طول سرمای غافلگیر کننده استانهای غربی کشور بدون وقفه و در زمان مقرر صورت گرفت.
شایان، پاسخگویی به پرسشهای مردم را درباره طرحها و خدمات بانک، از دیگر اقدامات بانک مسکن در روزهای پایانی سال و ایام تعطیلات نوروز عنوان و تاکید کرد: کارشناسان بانک در بخش ارتباطات مردمی طی ۱۰ روز ابتدای سال جاری به بیش از هشت هزار تماس تلفنی، یک هزار پیام صوتی و ۲۰۰ مورد ایمیل پاسخ داده و تمام تلاش خود را در جهت پاسخگویی مطلوب به مشتریان به کار گرفتند.
نظر شما