برندینگ شهری معادل هویت یک شهر است

شهردار چرمهین گفت: شهر چرمهین دارای ابعاد برجسته‌ای به لحاظ اجتماعی، فرهنگی، تاریخی، مشاهیر و مفاخری که از گذشته به جا مانده، هست که با تکیهبر این داشته‌های ارزشمند می‌توان علاوه بر جذب گردشگر زمینه تقویت هویت و فرهنگِ شهری را تقویت کرد.

شهاب ثابت راسخ در گفت‌گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: برگزاری رویدادهای فرهنگی _گردشگری همچون دومینوای است که با برداشتن اولین قدم در این مسیر سایر اجزا به دنبال آن اتفاق می‌افتد از این رو حضور در نوروزگاه چهلستون فرصت مغتنمی را برای شهرداری‌های استان به وجود آورد تا در راستای معرفی برندینگ شهری گام برداشته شود.

وی افزود: برگزاری نوروزگاه و نمایشگاه‌های گردشگری فرصتی برای معرفی برند شهرها و برندسازی شهری مهیا می‌کند و شهرداری‌ها می‌توانند در یک رقابت سالم برندهای شهری، پتانسیل‌ها و توانمندی‌های شهر خود را به علاقمندان حوزه گردشگری معرفی کنند.

شهردار چرمهین برندینگ شهری را معادل هویت یک شهر دانست و تصریح کرد: شهر چرمهین دارای ابعاد برجسته‌ای به لحاظ اجتماعی، فرهنگی، تاریخی، مشاهیر و مفاخری که از گذشته به جا مانده، هست که با تکیه بر این داشته‌های ارزشمند می‌توان علاوه بر جذب گردشگر زمینه تقویت هویت و فرهنگِ شهری را تقویت کرد.

وی ادامه داد: باید به این نکته نیز توجه داشت که امروزه گردشگران به شهری سفر می‌کنند که از ویژگی‌های منحصر به فرد برخوردار باشند و شهر چرمهین به دلیل جای دادن آبشار شاهلولاک همواره مورد توجه کوهنوردان، طبیعت دوستان و گردشگران بوده و حرکت در مسیر توسعه پایدار شهری و رونق اقتصادی شهر با تکیه بر صنعت گردشگری می‌تواند فرصت‌های اقتصادی را برای شهر و شهروندان فراهم کند.

ثابت راسخ اضافه کرد: طی چند سال گذشته تلاش شد با حرکت در مسیر برندسازی شهری علاوه بر ارزش آفرینی به گونه‌ای عمل شود که شاهد رشد اقتصادی شهر، افزایش سرانه درآمد شهروندان و افزایش سرمایه گذاری برای توسعه‌های آتی در شهر باشیم.

وی تاکید کرد: حضور پرشور شهرداری‌های استان اصفهان در رویداد نوروزگاه نشان داد که شهرهای این استان روحیه رقابتی خوبی را برای جذب توریست و گردشگر دارند و برای حفظ مزیت‌های رقابتی، تمام توجه و تمرکز خود را بر این امر متمرکز کرده‌اند تا شهر خود را به مقصد جذابی برای توریست‌ها تبدیل کنند.

شهردار چرمهین خاطرنشان کرد: شهرداری چرمهین در حوزه سرمایه گذاری محلی که یکی از ارکان برندسازی شهری است موفق عمل کرده و نشان داده است با تکیه بر داشته‌های ارزشمند این شهر می‌تواند در برگزاری رویدادهای ملی و بین‌المللی با هدف جایگاه‌یابی خود بر روی نقشه گردشگری ایران و استان موفق عمل کند.

کد خبر 565217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.