افزایش ۲۶۲ درصدی متوسط ترافیک در محورهای منتهی به کاشان

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کاشان گفت: متوسط ترافیک در راه‌های منتهی به کاشان در روزهایی انتهایی امسال نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته ۲۶۲ درصد افزایش داشته است.

به گزارش ایمنا، علی‌اکبر آقایی با اشاره به اینکه تردد وسایل نقلیه در آزادراه قم-کاشان در روزهای پایانی امسال نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته ۶۰ درصد افزایش داشته است، اظهار کرد: در آزاد راه نطنز-کاشان نیز تردد وسایل نقلیه در روزهای پایانی امسال نسبت به سال گذشته ۱۱۷ درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه بیشترین افزایش تردد در راه‌های منتهی به کاشان در مسیر آزادراه کاشان-نطنز بوده است، افزود: سال گذشته در روز ۲۸ اسفند در این محور یک هزار و ۵۸۰ تردد وسایل نقلیه داشته‌ایم در صورتیکه امسال در همین محور و در همین زمان ۳۲ هزار و ۱۷۱ تردد داشته‌ایم که این نشان از افزایش یک هزار و ۹۳۶ درصدی تردد وسایل نقلیه بوده است.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کاشان با اشاره به اینکه در بین مسیرهای منتهی به کاشان فقط در مسیر کاشان-نراق امسال در روز ۲۸ اسفند نسبت به مدت زمان مشابه شاهد کاهش تردد بوده‌ایم، تصریح کرد: در این مسیر سال گذشته شاهد یک هزار و ۲۹۰ تردد وسایل نقلیه بودیم در حالی که امسال شاهد ۸۳۵ تردد بوده‌ایم و این نشان از کاهش ۳۵ درصدی ترددها در این مسیر نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته بوده‌ایم.

وی از افزایش ۷۲۳ درصدی تردد وسایل نقلیه در مسیر نراق-کاشان خبر داد و گفت: در تمام مسیرها و جاده‌های منتهی به کاشان نسبت به سال گذشته شاهد افزایش ترددها بوده‌ایم که این نشان از افزایش سفر مسافران نوروزی به کاشان هستیم.

آقایی با اشاره به اینکه متوسط افزایش ترافیک در راه‌های منتهی به کاشان در روزهای پایانی امسال نسبت به سال گذشته ۲۶۲ درصد رشد داشته است، افزود: با توجه به افزایش مسافرت‌های نوروزی و تردد مسافران نوروزی درخواست می‌کنیم با توجه به افزایش سفرهای نوروزی قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند تا از بروز هرگونه سانحه رانندگی جلوگیری شود.

منبع: مهر
کد خبر 562993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.