به گزارش خبرنگار ایمنا، یو تودی (U.Today) گزارش داد، متروی لندن غرق در تبلیغات فلوکی شد که قرار بود با شعار “دلتان برای دوج تنگ شده؟ Floki بخرید” این ارز دیجیتال را مشهور کند.
برخی از منتقدان خواستار ممنوعیت تبلیغات کریپتو در حملونقل عمومی لندن در نتیجه این کمپین شدند و تحقیقات ASA در مورد تلاشهای بازاریابی شدید فلوکی این و آغاز شد. سازمان دیدهبان تشخیص داده است که فلوکی این و، که خلقتش از حیوان خانگی شیبا این و، مدیر عامل اسپیس ایکس ایلان ماسک الهام گرفته شده است، با تلاش برای بهره بردن از ترس از دست دادن (FOMO)، یعنی احساس دلهرهای که فرد قرار است فرصت را از دست دهد، استانداردهای تبلیغات محلی را نقض کرده است.
تیم سازنده این ارز دیجیتال ادعا میکند که هر کاری که ممکن است انجام داده است تا با استانداردها مطابقت داشته باشد، اما به نظر میرسد که رگلاتور این موضوع را قبول ندارد ، اداره استانداردهای تبلیغات ایرلند (ASAI) نیز اخیراً به این نتیجه رسیده است که کمپین تبلیغاتی فلوکی قوانین تبلیغاتی آن را نقض کرده است.
نظر شما