به گزارش خبرنگار ایمنا، این مجموعه مد همچنین در حال برنامه ریزی برای ارائه نسخههای مجازی از لوازم آرایشی خود در متاورس است. این شامل مراقبت از پوست، مراقبت از مو، عطر و سایر خدمات میشود.
این پروژه شامل برندهایی مانند Kiehl’s، Maybelline، Pureology، Urban Decay، Essie و Redken خواهد بود. هر یک از این برندها با توجه به آنچه که به بهترین وجه برای مخاطب هدف خود مناسب است، مشخصات متفاوتی را اتخاذ خواهند کرد. غول فرانسوی لوازم آرایشی قصد دارد خرید، فروش و تجارت تمام لوازم آرایش مجازی خود را برای کاربران ممکن کند.
از دیگر اقدامات در این مسیر میتوان به مشارکت زنان در ایجاد NFT اشاره کرد. سال گذشته، L’Oreal Paris USA پنج هنرمند زن را مأمور ساخت NFT ها، برای ارتقا مشارکت زنان در این بخش کرد. این برند زیبایی در توییتی اعلام کرد که تمامی هنرمندان ۱۰۰ درصد فروش اولیه را حفظ خواهند کرد.
با استقبال برندهای مد از متاورس، واضح است که متاورس اینجاست که بماند و رشد کند.
نظر شما