به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدتقی جاپلقی امروز _یکشنبه یکم اسفند ماه_ در حاشیه این بازدید با اشاره به نحوه برخورد کارکنان ترمینال با شهروندان و مسافران اظهار کرد: رفتار و برخورد شرکتهای تعاونی مسافربری، مغازهداران و کارکنان پایانه مسافربری تأثیر مستقیم در جذب مسافر و ترویج فرهنگ شهروندی دارد.
وی با بیان اینکه رفع مشکلات موجود در شهر نیازمند همت و تلاش مردم و مسئولان است، افزود: جدایی و فاصله بین شهروندان و شهرداری وجود ندارد و همگی در راستای توسعه، عمران و آبادانی شهر گام بر میداریم و هدفمان خدمت و توسعه شهر است.
شهردار شهر شهرکرد تاکید کرد: مسائل و مشکلات شرکتهای تعاونی مسافربری در پایانه باید بررسی، پیگیری و رفع شود و هیچ دغدغهای برای تعاونیها وجود نداشته باشد.
جاپلقی با بیان اینکه سرانه خدمات در شهر بسیار پایین است و همین امر موجب عدم توسعه شهرکرد شده است، ادامه داد: پایانه مسافربری آزادی باید به گونهای فعال و پویا باشد که علاوهبر جذب مسافر در بحث ایجاد درآمد پایدار نقش مؤثری داشته باشد.
وی با اشاره به روزهای پایانی سال گفت: بهار دلنشین در انتظار شهر است، شهری که همیشه در مهماننوازی نمونه و شُهره بوده و امروز اگر به امید خداوند متعال پیک کرونا را پشت سر بگذاریم، میخواهد بهتر از همیشه تاریخ مهمان نوازی را به نمایش بگذارد و مهماننوازی شایسته از مسافران نوروزی و ارائه خدمات مطلوب به آنها با تلاش کمیتههای مختلف در ستاد خدمات سفر شهر شهرکرد محقق میشود.
نظر شما