نمایشگاه مجازی ایران و ایتالیا برگزار می‌شود

دبیر کل اتاق مشترک بازرگانی ایران و ایتالیا گفت: نمایشگاه مجازی اتاق مشترک با هدف معرفی کالا و خدمات تولیدکنندگان دو کشور برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از اتاق مشترک بازرگانی ایران و ایتالیا، «آیدا شهابی» با بیان اینکه نمایشگاه مجازی این اتاق برای فعالان اقتصادی برگزار خواهد شد، اظهار کرد: با ظهور و گسترش اپیدمی کرونا و مواجهه با تبعات آن ارزش و کاربرد تکنولوژی از جنبه‌های مختلف برای بشر نمایان شد.

وی افزود: شرایط کنونی که محدودیت‌های بسیار زیادی در ارتباط‌ها و حضور در اجتماعات را به دنبال داشته، موجب تعمق و تحرک مردم در اینترنت و بسترهای نوین ارتباطی شده است، به طوری که حتی پیش بینی می‌شود بسیاری از رویکردها و ساختارها به جهت مدیریت زمان، کنترل هزینه، تسهیل در انجام کارها و دلایل دیگر در آینده دستخوش تغییر شود.

دبیر کل اتاق مشترک بازرگانی ایران و ایتالیا با بیان اینکه معرفی مطلوب محصولات و خدمات به بازارهای مصرف داخلی و خارجی از اصلی ترین و مهمترین مولفه‌ها و دغدغه صاحبان بنگاه‌های اقتصادی کوچک، متوسط و بزرگ است، تصریح کرد: فعالان اقتصادی جهت تحقق این مهم با در نظر گرفتن شرایط و ویژگی‌های بالقوه، نباید از هیچ گونه تلاشی فروگذاری کنند و باید با حضوری متفاوت و قوی در دنیای بزرگ تکنولوژی و صنعت نوین، ضمن حفظ و گسترش ارتباط با مشتریان در اقصی نقاط جهان، گامی مؤثر در معرفی و توسعه کسب و کار، تقویت تعامل با تجار و همتایان اقتصادی و رقابت با بازارهای جهانی بردارند.

شهابی با اشاره به رویکردهای اتاق بازرگانی تاکید کرد: اتاق مشترک ایران و ایتالیا نیز همواره مترصد ارائه خدمات به اعضا و تبیین شرایط و بستری مناسب به منظور تسهیل در حوزه تجارت و بازرگانی دو کشور با چشم اندازهای مختلف است و به همین دلیل با برپایی نمایشگاه مجازی اتاق بازرگانی مشترک ایران و ایتالیا به دو زبان انگلیسی و فارسی با کارکردهای مستقل در کنار اعضا و فعالان اقتصادی باشد.

به گفته وی، این نمایشگاه می‌تواند تولید کنندگان کالاها و شرکت‌های خدماتی را به فعال‌ترین و کاربردی‌ترین شکل ممکن در معرفی کالاها و خدمات خود یاری کند.

دبیر کل اتاق مشترک ایران و ایتالیا در خصوص اهمیت برگزاری نمایشگاه‌ها اظهار داشت: این رویداد مهم در اقصی نقاط جهان همواره مورد توجه همگان بوده و موجب ایجاد فرصتی مناسب برای تبلیغ و معرفی تولیدات و پتانسیل‌ها و البته زمینه‌ای مناسب برای شناخت و دریافت نقطه نظرات مشتریان و گروه‌های هدف، بویژه در بازارهای بین‌المللی می‌شود.

شهابی خاطرنشان کرد: با تکیه بر این واقعیت ناگزیر و همچنین جهت بهره‌مندی از دستاوردهای حیرت انگیز تکنولوژی که با سرعت و پیشرفت چشمگیری رو به جلو حرکت می‌کند برپایی نمایشگاه مجازی فرصتی چالش برانگیز و نقطه عطفی در رونق و رشد اقتصاد کشور نیز خواهد بود و عدم حرکت در این ماراتن، نقش و حضور ما را در جامعه جهانی کم رنگ خواهد کرد.

وی تبیین پیوسته نقشه راه، به روز بودن و هم آهنگ بودن بخش خصوصی با شرایط گوناگون را امری بسیار مهم و حیاتی عنوان کرد و افزود: حضور بنگاه‌های اقتصادی در این نمایشگاه مجازی بی شک موجب تولید ایده‌ها، برنامه‌ها و رویکردهای مطلوب دیگری نیز خواهد شد.

دبیر کل اتاق مشترک بازرگانی ایران و ایتالیا تاکید کرد: معرفی کالاها و خدمات به فعالان و مسئولان اقتصادی داخلی و خارجی با تاکید بر صرفه جویی در هزینه و زمان، طراحی سایت به دو زبان فارسی و انگلیسی با غرفه‌های متفاوت جهت دسترسی و استفاده همگان، امکان درج اطلاعات متقاضی اعم از نشانی سایت و اطلاعات تماس در صفحه اول و نمایش مکان شرکت بر روی نقشه گوگل و استفاده از ابزار صوتی و تصویری برای معرفی کالاها و خدمات با امکان پخش صدا از ویژگی‌های این نمایشگاه محسوب می‌شود.

شهابی گفت: نمایشگاه مجازی ایران و ایتالیا امکان طراحی سه بعدی محصولات برای معرفی هر چه دقیق‌تر و ظریف‌تر، امکان نمایش پوسترها، گواهینامه‌ها، عکس‌ها بر روی دیوارهای غرفه و قابلیت انتخاب غرفه بصورت گزینشی با توجه به عملکرد و رشته فعالیت شرکت‌ها را فراهم می‌کند.

کد خبر 556850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.