به گزارش خبرنگار ایمنا، علی نوایباغبان در جمع خبرنگاران با اشاره به تردد خودروهای ارسپلاک در سطح شهر، اظهار کرد: این منطق که اتوبوس ارسپلاک نمیتواند در شهر فعالیت کنند ولی خودروهای شخصی در شهر میتوانند تردد کنند، قابل قبول نیست.
وی با بیان اینکه موقعیت منطقه آزاد ارس و همجواری با تبریز باید برای شهر خیر و برکت داشته باشد، افزود: اتوبوس ارسپلاک حدود ۵۰ تا ۶۰ درصد قیمت پایینتری نسبت به اتوبوسهای فعلی دارد و این امر میتواند به توسعه ناوگان حملونقل عمومی کمک قابل توجهی کند.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به بودجه شرکت اتوبوسرانی گفت: بودجه شرکت باید در ردیف بودجه عمرانی دیده شود، استفاده از اوراق مشارکت و وام برای خرید اتوبوس عین ثواب است و باید از این منابع استفاده شود.
وی با تاکید بر اینکه باید سرمایههای موجود اتوبوسرانی را به ارزش افزوده برسانیم، گفت: در سالهای گذشته روشهای مختلفی برای محل تعمیرگاه اتوبوسرانی آورده شده بود و امروز نیز میتوان طرحهای مناسبی ارائه کرد که ارزش افزوده برای داراییهای شرکت به همراه داشته باشد.
نظر شما