شهردار یزد: موج بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی بهمن‌ماه آغاز می‌شود

شهردار یزد با اشاره به اینکه بودجه‌های عمرانی سال جاری کاملاً به تکمیل پروژه‌های نیمه تمام اختصاص یافت، گفت: افتتاح این پروژه‌ها از بهمن‌ماه تا پایان سال انجام می‌شود.

به گزارش ایمنا، به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری یزد، ابوالقاسم محی‌الدینی در دیدار مدیران شهرداری و اعضای شورای اسلامی این شهر با آیت‌الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد ضمن تسلیت ایام فاطمیه، اظهار کرد: از زمان شروع به کار مدیریت جدید در شهرداری یزد و با تصویب و هماهنگی شورای اسلامی شهر بنابراین گذاشته شد که عمده پروژه‌های نیمه تمام پراکنده در سطح شهر تکمیل شود.

وی با تاکید بر اینکه به دلیل محدودیت در بودجه امکان تکمیل تمام پروژه‌ها تا پایان امسال نیست، گفت: در تلاشیم که پروژه‌های با اولویت بالا را امسال و سایر پروژه‌های نیمه تمام را در سال ۱۴۰۱ تکمیل کرده و به بهره‌برداری برسانیم.

شهردار یزد تصریح کرد: تاکید ما بر این بود که امسال پروژه جدید عمرانی در سطح شهر یزد شروع نکنیم و اعتبارات موجود را به سمت تکمیل پروژه‌هایی ببریم که در حال حاضر با پیشرفت‌های فیزیکی مختلفی در سطح شهر پراکنده هستند و در صورتی که همینطور به حال خود رها شوند کم کم کارایی خود را از دست می‌دهند.

محی‌الدینی با بیان اینکه این اتفاق عمدتاً در بوستان‌ها و خیابان‌ها بوده، گفت: مراسم بهره‌برداری از این پروژه‌ها از بهمن‌ماه آغاز می‌شود و تا پایان سال به همین روال ادامه پیدا می‌کند.

شهردار یزد گفت: سال آینده هم بخشی از بودجه را برای تکمیل سایر پروژه‌های نیمه تمام سطح شهر قرار دهیم و بخش دیگر آن را به سمت پروژه‌های مورد نیاز و درخواست مردم که با نیازسنجی‌های صورت گرفته، ضرورت انجام آن مشخص شده است ببریم.

وی اضافه کرد: در حوزه فرهنگی هم سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری در ۱۴ راهبرد برنامه‌ریزی جدیدی انجام داده و تقریباً مسیر جدیدی در عرصه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در آن سازمان ریل‌گذاری شده و انشاالله در سال آینده به مرحله اجرا می‌رسد.

کد خبر 546521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.