پیروزی لیکرز با غیبت لبران جیمز

لیکرز با درخشش ستاره خود، آنتونی دیویس، یک پیروزی دیگر در کنفرانس غرب کسب کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از مارکا، لس‌آنجلس لیکرز موفق شد با درخشش آنتونی دیویس و راسل وستبروک، بار دیگر علی‌رغم غیبت لبرون لبران به پیروزی برسد و در مرکز کالیفرنیا، رقیب خود ساکرامنتو کینگز را شکست دهد.

آنتونی دیویس در این مسابقه بهترین گلزن لیکرز بود و با ۲۵ امتیاز، هفت ری‌باند و سه پاس منجر به گل بهترین عملکرد را به ثبت رساند. او همچنین ۱۲ شوت از ۲۲ شوت زده شده را توانست با نرخ تبدیل ۵۴.۵ به ثمر برساند. پس از او نیز وستبروک با ۲۳ امتیاز علاوه بر شش پاس منجر به گل و پنج ری‌باند، از مهمترین بازیکنان لیکرز بود.

لبران جیمز پس از قرار گرفتن در بخش سلامت و ایمنی NBA به خاطر پروتکل‌های مربوط به کووید ۱۹، قادر به همراهی تیمش در این مسابقه نبود. با این حال لیکرز موفق شده در چهار بازی اخیر خود سه پیروزی کسب کند و نتایج دل‌چسبی را کسب کند.

رکورد آن‌ها در حال حاضر ۱۲-۱۱ است و جایگاه هشتم کنفرانس غرب را به خود اختصاص داده‌اند. بازی بعدی لس‌آنجلس لیکرز جمعه آینده خواهد بود که آن‌ها میزبان همشهری‌های خود، لس‌آنجلس کلیپرز هستند. این دربی لس‌آنجلس یکی از سنتی‌ترین بازی‌های ان‌بی‌ای محسوب می‌شود و بسیاری از هواداران بسکتبال در این شهر بدون شک منتظر این بازی هستند.

از سوی دیگر، ساکرامنتو کینگز باید چهارشنبه هفته آینده در برابر لس‌آنجلس کلیپرز صف آرایی کنند.

کد خبر 539079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.