تزریق دز تقویت کننده واکسن کرونا در فرانسه

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که همه بزرگسالان در فرانسه می‌توانند دز تقویت کننده واکسن کرونا را دریافت کنند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، مقامات بهداشتی دولت فرانسه اعلام کرده است که به منظور پیشگیری از شیوع هر چه بیشتر بیماری کووید -۱۹ در این کشور، لازم است همه بزرگسالان دز تقویت کننده واکسن کرونا را تقویت کنند. علاوه بر این، اقدامات پیشگیرانه سختگیرانه‌تری در زمینه استفاده از ماسک در این کشور اجرا خواهد شد، در این صورت احتمال بروز موج جدید بیماری کووید -۱۹ کاهش پیدا می‌کند.

آمار ارائه شده نشان می‌دهد که روز چهارشنبه ۳۲ هزار و ۵۹۱ فرد در کشور فرانسه به بیماری کووید -۱۹ مبتلا شده‌اند، در حالی که هزار ۵۰۰ نفر نیز به دلیل مبتلا شدن به این بیماری در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند. بنابراین لازم است افراد دز تقویت کننده واکسن کرونا را دریافت کنند تا خطر ابتلاء به بیماری کووید -۱۹ کاهش پیدا کند. کاهش آنتی بادی ناشی از دریافت واکسن کرونا در بدن افراد واکسینه شده پس از گذشت زمان اهمیت دریافت دز تقویت کننده را افزایش داده است.

به گفته متخصصان، فاصله بین واکسیناسیون کامل و دریافت دز تقویت کننده از ۶ ماه به پنج ماه کاهش پیدا خواهد کرد، بنابراین افراد می‌توانند پنج ماه پس از دریافت دز دوم واکسن کرونا دز تقویت کننده را تزریق کنند. به نظر می‌رسد که به زودی دریافت دز تقویت کننده واکسن کرونا در فرانسه جز شرایط ورود به رستوران‌ها، کافه‌ها، سینماها و موزه‌ها در نظر گرفته خواهد شد.

کد خبر 537775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.