به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری شهرداری قزوین، شیما زرآبادیپور در دیدار با هیئتمدیره تعاونی تاکسیرانان ۱۳۳، اظهار کرد: آموزش رانندگان در خصوص رفتار با مسافران و همچنین بهبود امکانات و تجهیزات اهمیت بالایی دارد و علاوه بر این، رانندگان نباید اجازه دهند مشکلات شخصی و مسائل معیشتی آنان به مسافران انتقال یابد.
وی افزود: آئیننامه انضباطی برای رانندگان باید تدوین شود و هیئت مدیره میتواند از طریق ایجاد طوفان فکری و تشکیل جلسات مشورتی با خلق فکر و ایدههای جدید به رشد مجموعه کمک کند.
سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین نظم داخل شبکه را ضروری دانست و افزود: ما از تعاونی حمایت میکنیم به شرطی که خود تعاونی هم پویا باشد و امیدواریم هیئت مدیره بتواند با همدلی فعالیت کند.
«اسماعیل عرشیان» مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین نیز در این دیدار گفت: حفظ کرامت و آداب برخورد صحیح با مسافر، رعایت موازین بهداشتی به خصوص پروتکلهای بهداشتی مربوط به کرونا، رعایت نرخ مصوب کرایهها، تأمین امنیت راننده و مسافران باید در اولویت رانندگان تاکسی بیسیم ۱۳۳ باشد.
نظر شما