جنگل غذایی شهری در ایتالیا ایجاد شد

مقامات شهر پارما و نمایندگان بخش خدمات اجتماعی شهرداری قرارداد همکاری برای ایجاد اولین جنگل غذایی شهری در ایتالیا را امضا کردند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، جنگل غذا در پارک خوان میرو واقع خواهد شد و نام «جنگل غذای پیکاسو» را خواهد داشت. اصطلاح "جنگل غذا" به سیستم‌های کشت‌شده‌ای اشاره دارد که از جنگل الهام گرفته شده و عمدتاً با هدف تولید غذا و همچنین محصولات دیگری که می‌تواند توسط انسان‌ها استفاده شود، طراحی می‌شود. یک جنگل طبیعی نیازی به هرس، کوددهی، پردازش خاک یا نگهداری ویژه ندارد. همین تعادل هنگام ایجاد یک جنگل غذایی نیز مد نظر است.

جنگل غذا با مشارکت انجمن‌ها، گروه‌های محله، داوطلبان و مدارس قرار است برای اهداف آموزشی و مشارکتی نیز مورد استفاده قرار گیرد. افراد می‌توانند در کاشت گیاهان، چمن زنی، آبیاری، ایجاد مراکز آموزشی، نصب پناهگاه‌های حیوانات، و پانل های اطلاعاتی همکاری کنند.

جنگل غذای پیکاسو ۵۷۰۰ متر مربع مساحت خواهد داشت و به بسیاری از افراد این امکان را می‌دهد تا با عادات غذایی سالم آشنا شوند و یاد بگیرند که چگونه غذای خود را پرورش دهند و از تجربه ویژه برداشت مستقیم غذا از گیاه در یک محیط طبیعی لذت ببرند.

جنگل غذا که باغ جنگلی نیز نامیده می‌شود به کاشت متنوعی از گیاهان خوراکی اشاره دارد که سعی در تقلید از اکوسیستم‌ها و الگوهای موجود در طبیعت دارد.

 جنگل غذایی شهری در ایتالیا ایجاد شد

کد خبر 532285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.