به گزارش ایمنا، کاربران شبکههای اجتماعی از اختلال دوباره در اینستاگرام پس از قطعی روز دوشنبه خبر دادند.
سخنگوی شرکت فیسبوک که مالک این برنامه است، اظهار کرد: ما میدانیم که برخی از افراد در دسترسی به برنامهها و محصولات ما با مشکل روبرو هستند. ما در تلاش هستیم تا اوضاع در اسرع وقت به حالت عادی برگردد و برای هرگونه ناراحتی عذرخواهی میکنیم.
ردیاب آنلاین وب سایت Down Detector افزایش شدید شکایات را از بعد از ظهر نشان داد، زیرا بسیاری از مردم در توئیتر از مشکلات دسترسی به اینستاگرام شکایت کردند. بسیاری از کاربران این برنامه از اختلال در دسترسی به این پلتفرم ابراز نارضایتی کردند. این بحران در پی اختلال رسانههای اجتماعی در روز دوشنبه ، زمانی که واتساپ ، اینستاگرام و فیسبوک بیش از شش ساعت از کار افتاده بودند ، دوباره رخ داده است.
این سه برنامه که همه متعلق به فیسبوک است و از زیرساختهای مشترکی استفاده میکنند، اندکی قبل از ساعت ۵ بعد از ظهر به وقت انگلیس در روز دوشنبه از کار افتادند. این خاموشی، بزرگترین خاموشی فیسبوک در تاریخ بود که ناشی از یک فرمان اشتباه بود و منجر به آن چیزی شد که غول رسانههای اجتماعی "اشتباه خود ما" میدانست.
سخنگوی این شرکت پس از این خاموشی بی سابقه گفت: ما کارهای گسترده ای انجام داده ایم تا سیستمهایمان خود را برای جلوگیری از دسترسی غیرمجاز ایمن کنیم. ما سعی داریم همیشه بهترین خدمات را ارائه دهیم.
منبع: باشگاه خبرنگاران
نظر شما