به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، همزمان با ایام فرخنده دهه ولایت و در فاصله ۱۵ روز عید سعید قربان تا روز مباهله، تبلیغات شهری با محوریت ولایت و با محتوای برگرفته از احادیث و روایات، ۱۶۵۰ متر مربع تبلیغات شهری در بیش از ۱۵۰ سازه تبلیغاتی در سطح شهر قم اکران شد.
تهیه محتوا و طراحی این پویش تبلیغاتی به سفارش اداره کل ارتباطات و امور بینالملل شهرداری قم با تأکید بر حمایت از هنرمندان بومی و تلاش مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی قم، توسط جمعی از اساتید، دانشجویان و فارغالتحصیلان رشتههای مرتبط به انجام رسیده است.
اکران این پویش تبلیغاتی در سطح مناطق هشتگانه شهر قم و در سازههایی نظیر عرشههای پل، پرتابل، استرابرد، برندبرد، آویز و تابلو بزرگ ورودی قم از آزادراه تهران انجام شده است.
نظر شما