به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:
"برای معرفی و بازاریابی جهانشهری مانند اصفهان، بدون شک به ابزاری جهانی، هنرمندانه و متناسب نیاز است. اداره کل ارتباطات و امور بینالملل شهرداری اصفهان برای اولین بار فیلمهایی به ١٠ زبان برای معرفی اصفهان به شهرهای خواهرخوانده و جهان، تولید کرده است.
این فیلمهای ۵ دقیقهای به زبانهای انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، روسی، چینی، اسپانیولی، کاتالانی، ارمنی، ایتالیایی و مالایی با هدف معرفی هرچه بهتر اصفهان تولید شده و کارگردانی آن را مجید عرفانیان، بلاگر سفر و گردشگری بر عهده داشته است.
همچنین ویدئوهای شهرهای خواهرخوانده و کتابهای تخصصی حوزه گردشگری شامل: بررسی نقش فضاهای شهری در توسعه گردشگری با تاکید بر خلق فضای شهری گردشگر پذیر، ١١٠ نکته در گردشگری اصفهان، عکس مادی های اصفهان (نیاصرم) و از سرمه سپاهان، به عنوان محصولات جدید گردشگری شهرداری اصفهان رونمایی شد. "
نظر شما