به گزارش ایمنا، علیرضا بهمننژاد بندری در این ارتباط اظهار کرد: این سازمان برای تسهیل در ارائه خدمات هر چه شایستهتر به شهروندان و پاسخگویی به بیمارستانها، از سال ۹۵ اقدام به راهاندازی مرکز حمل متوفی کرده است.
وی گفت: با شیوع بیماری کرونا و فراگیری آن فشار سنگینی به مجموعه پرسنل آرامستان وارد شده است.
این مقام مسئول با اشاره به ایجاد مرکز اعزام حمل متوفی در سازمان مدیریت آرامستان شهرداری بندرعباس و تحت پوشش قرار دادن تمام بیمارستانهای شهرستان توسط این سازمان، اضافه کرد: به منظور گسترش خدمات در این بخش، سه دستگاه خودرو بروز رسانی، تجهیز و به واحد خدمات امور متوفیان اضافه شده است.
این مقام مسئول اعتبار هزینه شده برای این اقدام را بالغ بر سه میلیارد ریال عنوان کرد و ادامه داد: در مرکز اعزام حمل متوفی سازمان مدیریت آرامستان شهرداری بندرعباس از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه ۱۹۴۷ سرویس دهی جهت خدمات رسانی به شهروندان صورت پذیرفته که از این تعداد ۶۳۲ سرویس شهری، ۹۸۳ سرویس خارج از شهر، ۱۴۸ سرویس استانی و ۱۹۵ سرویس رایگان انجام شده است.
وی در پایان گفت: شماره تلفنهای ۲۴ ساعته این مرکز به شماره تماسهای ۰۹۱۷۶۱۶۰۷۵۷ و ۰۹۱۷۶۱۶۰۷۶۷ آماده پاسخگویی به شهروندان است.
نظر شما