به گزارش ایمنا، سید مهدی نقوی اظهار کرد: این ممیزی در بخشهای مدیریت کیفیت (ISO۹۰۰۱:۲۰۱۵)، ایمنی و بهداشت شغلی (ISO۴۵۰۰۱:۲۰۱۸)، زیستمحیطی (ISO۱۴۰۰۱:۲۰۱۵)، انرژی (ISO۵۰۰۰۱:۲۰۱۸)، شکایات مشتریان (ISO۱۰۰۰۲:۲۰۱۸)، رضایت مشتریان (ISO۱۰۰۰۴:۲۰۱۸) و مدیریت آموزش (ISO۱۰۰۱۵:۱۹۹۹)، مدیریت ریسک (ISO۳۱۰۰۰:۲۰۱۸) و دانش (ISO۳۰۴۰۱:۲۰۱۸) برگزار شد.
وی با اشاره به اجرای این ممیزی در قالب یک تیم هشت نفره افزود: این تیم از شرکت SGS سوئیس به مدت ۷۵ نفر روز از تاریخ ۱۰/۰۸/۹۹ تا ۰۵/۰۹/۹۹ فرایند انجام ارزیابی را به عهده داشتند؛ با توجه به شرایط موجود ناشی از شیوع بیماری کرونا، ممیزی این دوره بهصورت مجازی و با برگزاری ۱۴۸ جلسه انجام شد.
معاون تکنولوژی شرکت فولاد مبارکه حوزههای تمرکز ممیزی خارجی شرکت فولاد مبارکه را در این دوره در قالب شش حوزه برشمرد: ۱- اطلاعرسانی، آموزش و اجرای صحیح دستورالعملها و گردش کار؛ ۲- کنترل شاخصهای فرایندی و تعریف اقدامات اصلاحی مرتبط؛ ۳- کنترل اقدامات اصلاحی / پروژههای بهبود مرتبط با کیفیت محصولات بهمنظور افزایش رضایت و کاهش ادعای مشتریان؛ ۴ -اقدامات تدوینشده جهت صرفهجویی مرتبط با کاهش مصرف انرژی؛ ۵- میزان پیشرفت اقدامات مرتبط با کاهش ریسکهای اولویتدار (ریسکهای H) نواحی؛ ۶ -میزان تحقق اهداف و پروژههای بهبود تعریفشده در حوزه محیطزیست.
نقوی با تبریک این موفقیت، به برگزاری بیش از ۳۵۰ جلسه ممیزی داخلی و خارجی در دو ماه گذشته بهصورت مجازی اشاره و از تمام همکاران در واحدهای شرکت بابت مشارکت در این فرایند تشکر کرد.
وی با تأکید بر اهمیت جاریسازی سیستمهای مدیریتی و نقش آنها در موفقیتهای شرکت فولاد مبارکه، خواستار ریشهیابی و رفع تمام یافتههای بهدستآمده از فرایند ممیزی در زمانبندی اعلامشده گردید.
نظر شما