محمدعلی صرامی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: اداره کل بازرسی شهرداری وظایف متعددی دارد که مهمترین آن بازرسی و نظارت به منظور اطمینان از حسن اجرا و رعایت قوانین و مقررات و دستورالعملهای صادره در شهرداری، سازمانها و مناطق است که در این راستا فعالیتها و وظایف متعددی تعریف شده است.
وی افزود: مهمترین رکن دیگر در اداره کل بازرسی، ارزیابی عملکرد و کنترل فعالیتهایی است که در بخشهای مختلف شهرداری انجام میشود و این اقدام با بازرسیهای میدانی ارزیابی می شود.
مدیرکل بازرسی شهرداری اصفهان ادامه داد: میتوانیم بر اساس بازرسیهای میدانی، دورهای یا موردی، عملکرد سازمانهای شهرداری را مورد سنجش قرار دهیم.
وی با اشاره به ساختار اداره کل بازرسی شهرداری تصریح کرد: این اداره کل از سه اداره بازرسی، اداره رسیدگی به شکایات و اداره نظارت همگانی تشکیل شده است که در اداره بازرسی بر اساس برنامههای دورهای، موردی یا مأموریت خاص نسبت به بازرسی از زیرمجموعههای شهرداری اقدام میشود.
صرامی خاطرنشان کرد: اداره پاسخگویی به شکایات، بررسی شکایات واصل شده را انجام میدهد و پاسخ واحدهای زیرمجموعه شهرداری را مورد ارزیابی قرار داده سپس به شهروندان منعکس میکند.
وی با اشاره به فعالیت اداره نظارت همگانی به عنوان پل ارتباطی بین شهرداری و شهروندان، گفت: بیشترین هدف این اداره ترغیب و تشویق شهروندان نسبت به نظارت بر عملکرد مجموعههای شهرداری است.
مدیرکل بازرسی شهرداری اصفهان در خصوص نحوه ارتباط مردم با اداره کل بازرسی، گفت: راههای ارتباط مردم با اداره بازرسی شامل برقراری تماس با شماره تلفن ۱۸۸۸، مراجعه به پرتال شهرداری به نشانی www.isfahan.ir و صفحه مجازی اینستاگرام به آدرس bazresi_ isfahan@ و شماره تلفن ۱۳۷ شهرداری است.
نظر شما