به گزارش ایمنا، امیر نژادرحیم با بیان اینکه مهمترین مشکل آتشنشانی کاشمر علاوه بر مزاحمتهای تلفنی، ایجاد مزاحمت شهروندان در هنگام انجام عملیات است، اظهار کرد: در شش ماه اول سال جاری هفت هزار و ۷۳۰ تماس بیمورد با آتشنشانی به عنوان مزاحمت ثبت شده که ۵۰ درصد این تماسها را کودکان انجام دادهاند.
وی افزود: اغلب مردم به دلیل نا آگاهی در محل حادثه تجمع کرده و مسیر خودروی آتشنشانی را سد میکنند به طوری که با حضور مردم در محل حادثه، بخشی از نیرو و انرژی مأموران برای پراکنده کردن مردم و دور کردن آنها از محل حادثه صرف میشود که از کیفیت عملیات میکاهد.
مسئول واحد آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشمر با انتقاد از اداراتی که علیرغم دستور فرمانداری درخواستی، مبنی بر آموزش پرسنل و بازدید از ساختمان ادارات نداشتهاند، خاطرنشان کرد: تاکنون فقط حدود ۱۰ اداره درخواست داشتهاند که اقدام لازم انجام شده است.
نژادرحیم همچنین از فعالیت حدود ۳۰ آتشنشان داوطلب خانم و آقا در آتشنشانی کاشمر خبر داد و گفت: یکی از مشکلاتی که متأسفانه برای این آتشنشانان داوطلب داریم، موضوع بیمه آنها در برابر حوادث است.
نظر شما