به گزارش ایمنا، به نقل از روابط عمومی و امور بینالملل شورای اسلامی شهر شیراز، محمدتقی تذروی با تاکید بر لزوم گردآوری اطلاعات جامع و کامل از تمامی تابلوها و فضاهای تبلیغاتی در شهر ظرف یک هفته آینده، اظهار کرد: در این صورت با استفاده از اطلاعات حاصله میتوان کمیته مربوطه را راهاندازی کرد و سه مؤلفه کنترل و تأیید محتوا، قیمت گذاری فضاهای تبلیغی و درآمد حاصله را مشخص و شفاف و معین کرد.
وی با اشاره به اینکه هر تابلو و سازه تبلیغی ماهیت و تعریف متفاوتی از دیگری دارد، خاطرنشان کرد: ضرورت دارد این موضوع در مصوبات جلسات آتی کمیته در نظر گرفته شود.
عضو شورای اسلامی شهر شیراز عملکرد هیئت ارزیاب شهرداری را به علت توجه نکردن به این سه مؤلفه قابل قبول ندانست و ابراز امیدواری کرد: با تهیه اطلاعات و نامه نگاریهای ملزوم طی جلسات آتی این حق از دست رفته به مجموعه شهرداری بازگردد.
وی تاکید کرد: مدیریت واحد تابلوهای تبلیغاتی شهر یک امر ضرور است که هرچه زودتر باید به آن عینیت بخشید.
نظر شما