به گزارش ایمنا، سعید جهانگیری با بیان اینکه یکی از آسان ترین راه های ارتباطی شهروندان با سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین سامانه ۱۳۷ است، اظهار کرد: شهروندان از طریق این سامانه میتوانند انتقادات و پیشنهادات خود در حوزه حمل و نقل و ترافیک شهر قزوین را با ما در میان بگذارند.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: در ۹ ماهه نخست سال جاری، ۹۰۰ گزارش مردمی از طریق این سامانه دریافت و در اسرع وقت پاسخ مناسب داده شده است.
وی گفت: نبود خط کشی و پارکبان در معبر، تقاضای جابهجایی سرعتکاه، لزوم نصب تابلوی هشداردهنده سرعت، تعمیر گاردریل و تعمیر چراغ راهنمایی از جمله موضوعات مطرح شده توسط شهروندان از طریق سامانه ۱۳۷ بوده که به صورت روزانه مورد رسیدگی قرار گرفته و اقدامات لازم انجام شده است.
نظر شما