به گزارش ایمنا، محمد اورکی در این باره اظهار کرد: با نزدیک شدن به پایان سفرهای تابستانی و در آستانه فصل باز گشایی مدارس و دانشگاه ها طرح ارتقاء سطح خدمات مورد نیاز که شامل افزایش ایمنی در فضای پایانه ها، زیبایی دیداری، باز پیراستن فضاهای سبز، بهسازی محیط های داخلی و پیرامونی، تاکید بر نظافت پایانه ها، ایجاد محیط امن با حضور نیروی انتظامی در پایانه های مسافربری، بهینه سازی سیستم های خنک کننده داخل سالن ها و روشنایی داخل و محوطه پایانه های مسافربری، نصب اتیکت بر روی کالا های عرضه شده توسط غرفه داران، نظافت و ضد عفونی کردن سرویس های بهداشتی و نصب تابلو های راهنما آغاز شده است.
وی گفت: پایانههای مسافربری سیاحت، شرق، زاگرس و خلیج فارس در همه ساعات شبانهروز آماده استقبال از دانشجویان و دانش آموزان است و معاونت اجرایی بر عملکرد پایانه ها نظارت مستمر دارد تا بتوانیم میزبان شایسته ای برای ورود دانشجویان و دانش آموزانی باشیم که از طریق پایانه های مسافربری این سازمان وارد شهر اهواز و استان خوزستان خواهند شد.
وی با اشاره به افزایش حدود ۳۰درصدی تقاضای سفرهای برونشهری در مهرماه هر سال تصریح کرد: با هماهنگی و تعاملی که با انجمن های صنفی شرکتها و تعاونیهای مسافربری وجود دارد، تجهیز اتوبوس ها و سواری های بین شهری و رفع عیوب احتمالی آنها و حضور اتوبوس های جایگزین در صورت خرابی احتمالی در دستور کار است که با این اقدامات و با تمام ظرفیت بتوانند در مهرماه به صورت مطلوب خدمترسانی کنند.
اورکی افزود: همه روزه به ویژه روزهای استقبال از ماه مهر و بازگشایی مدارس و دانشگاه ها اکیپ های نظارت این سازمان و مدیران پایانه ها به صورت ویژه مشغول فعالیت و رصد این مکانها بوده و جهت پاسخگویی و رفع مشکلات احتمالی در دسترس مسافران هستند علاوه بر نماینده این سازمان، نماینده اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای وزارت راه و شهرسازی و نماینده انجمن ها برای پاسخگویی در پایانه ها مستقر هستند و از مسافران تقاضا میکنیم در صورت بروز هرگونه مشکل و یا داشتن هرگونه انتقاد یا پیشنهاد به دفاتر در پایانه ها مراجعه کنند.
نظر شما