ما وظیفه داریم با هم زندگی کنیم...

بدون این که باور داشته باشیم این زندگی ما هم هست، و ما وظیفه داریم با هم زندگی کنیم، کنار هم ادامه بدیم. با کسانی که کنار ما روزهای سختشون رو میگذرونن ،زندگی کنیم.

بهاره کیان افشار که این روزها سریال هشتگ خاله سوسکه با بازی او به شبکه نمایش خانگی آمده ،با پست کردن پوستر نمایشگاه عکس زندگی موازی در حمایت از بیماران مبتلا به سرطان در اینستاگرام خود آورده است:

 بدون این که باور داشته باشیم این زندگی ما هم هست، و ما وظیفه داریم با هم زندگی کنیم، کنار هم ادامه بدیم. با کسانی که کنار ما روزهای سختشون رو میگذرونن ،زندگی کنیم . بهشون بگیم قراره با هم سختی بکشیم بهشون بگیم قرار نیست به این راحتی‌ها از دستت بدم من می خوام اون بهشت رو روی همین زمین خودمون برات درست کنم ، با دست های خودم ، با در آغوش کشیدنت، من می خوام حمایت را جور دیگری برات معنی کنم این دفعه قراره با هم ادامه بدیم ،با هم ادامه میدیم.

 امیرمهدی ژوله ،طنزنویس و بازیگر ، پس از شکست تیم فوتبال ایران مقابل ژاپن با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت:

شاید فرق ایرانی و ژاپنی بود در همه شئون ورزشی و اجتماعی و سیاسی و فرهنگی ، اونا میرن دنبال توپ، ما میریم دنبال داور برای اعتراض . چه تلخ بود این باخت ، چه حیف شد این تیم ،چه حیف شد این دل .خسته نباشید . ما چشم از ساق هاتون بر نمی داریم.

این تیم اسمش تیم‌ملیه .با شکستن عقده گشایی نکنیم

علی ضیاء ، مجری پرطرفدار تلویزیون فراخوان عمومی برنامه فرمول یک را در صفحه اختصاصی اش منتشر کرده و این توضیح را داده است:

سال تحویل ۹۸ را با انتخاب تان زیباتر کنید . چهره مردمی درخشان سال ۹۷ از نگاه شما . هر کس در سال ۹۷ در هر سن و هر شهری فعالیت درخشانی داشته است به ما معرفی کنید تا بهترین فرد سال ۹۷ را شما انتخاب کرده باشید. در صفحه فرمول یک برای ما بهترین گزینه ۹۷ را بنویسید.

علی انصاریان ، فوتبالیست سابق با قرار دادن عکس هایی از خود در حال اجرای برنامه ورزشگاه اینگونه آورده است:

سلام ،این زندگی را به فصول سال تشبیه می کنم ،هیچ فصلی همیشگی نیست . در زندگی نیز روزهایی برای کاشت داشت ، استراحت و تجدید حیات وجود دارد زمستان تا ابد طول نمی کشد اگر امروز مشکلی دارید،  بدانید که بهار هم در پیش است ، یا حق.

آناهیتا درگاهی ،بازیگر ، نقاش و همسر اشکان خطیبی ،با قرار دادن این عکس به بهانه زادروز تولد پدرش در اینستاگرام خود نوشته است:

امروز تولد قهرمان زندگی منه ، پدر نازنینم . پیش خودم گفتم شاید این پست برای شما جالب باشه . عکس مربوط به تیم کشتی در مسابقات قهرمانی آسیاست . در سمت راست عکس ، زنده یاد محمدعلی فردین و سمت چپ عکس ، جهان پهلوان تختی و پدر عزیزم وسط کراوات زده. خیلی نوستالژیکه . پدر عزیزم ، قهرمان زندگیم ،من از تو یاد گرفتم قوی باشم. سایه ات بر سرم مستدام ، تولدت مبارک.

کد خبر 366211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.