به گزارش ایمنا، این شرکت با صدور اطلاعیهای از مشتریانی که پیش از این محصولات خانواده رنو را خریداری کردهاند اما خودروی آنها هنوز تحویل نشده با ارائه پیشنهاداتی، عذر خواهی کرده است.
متن اطلاعیه شرکت سایپا به شرح زیر می باشد:
"ضمن پوزش از مشتریان به جهت تاخیر پیش آمده در ایفای تعهدات انواع محصولات رنو شرکت پارس خودرو به اطلاع میرساند مشتریان تعهدات مذکور در صورت تمایل میتوانند نسبت به انتخاب یکی از دو روش پیشنهادی ذیل اقدام نمایند.
پیشنهاد اول برای مشتریانی که قصد تبدیل خودروی جایگزین دارند:
جایگزینی تعهدات رنو با محصولات X۱۰۰ (سایپا ۱۳۱، سایپا ۱۵۱) و X۲۰۰ (تیبا، تیبا ۲، ساینا) با سود مشارکت و تاخیر به میزان ۲۷ درصد طبق قرارداد به یکی از روشهای ذیل.
الف- تعهدات انواع ساندرو و استپوی به دو دستگاه خودرو، یک دستگاه X۱۰۰ و یک دستگاه X۲۰۰ که یک دستگاه با موعد تحویل بهمن ۱۳۹۷ به بعد با قیمت زمان تحویل محصول رنوی مشتری و یک دستگاه با زمان تحویل آذر ۱۳۹۸ به قیمت روز شرکت.
ب- تعهدات تندر و پارس تندر به یک دستگاه خودرو X۱۰۰ (سایپا ۱۳۱، سایپا ۱۵۱) و X۲۰۰ (تیبا، تیبا ۲، ساینا) با موعد تحویل بهمن ۱۳۹۷ به بعد با قیمت زمان تحویل محصول رنوی مشتری.
اجرای پیشنهاد اول با اعلام جزئیات از اول آذر ماه صورت خواهد پذیرفت.
پیشنهاد دوم جهت انصراف از خرید:
انصراف مشتریان با اخذ ۳۶ درصد سود مشارکت از زمان واریز وجه اولیه در صورت اعلام انصراف تا تاریخ ۳۰ آبان ۱۳۹۷
انصراف مشتریان با اخذ ۳۰ درصد سود مشارکت از زمان واریز وجه اولیه در صورت اعلام انصراف از تاریخ اول آذر ۱۳۹۷
انتظار مشتریان تا رفع مشکل تولید محصولات رنو با شرایط ذیل:
الف- قیمت محصولات به قیمت زمان تحویل مشتری طبق قراراد محاسبه خواهد شد.
ب- سود مشارکت و تاخیر طبق قرارداد به میزان ۲۷ درصد (۱۵ درصد سود مشارکت، ۱۲ درصد سود تاخیر) ادامه خواهد یافت".
منبع: ایسنا
نظر شما