به گزارش ایمنا و به نقل از ایران اکونومیست، براساس اعلام بیمه مرکزی، در مردادماه سال جاری تعداد ۳۸۶ مورد شکایت از شرکت های بیمه واصل شده است و متوسط زمان پاسخگویی شرکت های بیمه به آن هفت روز بوده است.
جدول شکایات کتبی بیمه ای واصله بیمه مرکزی در مردادماه سال جاری نشان می دهد که بیمه ایران با ۶۱ شکایت واصله و سهم ۱۶.۸۲ درصدی از شکایت های وارده بیشترین شکایات بیمه گذاران را در این ماه از آن خود کرده است. این در حالی است که از این تعداد ۵ شکایت وارد و ۲۰ شکایت ناوارد تشخیص داده شده و رسیدگی به سایر شکایات نیز در دستور کار است.
بعد از بیمه ایران، شرکت بیمه ملت با ۳۹ شکایت وارده و سهم ۹.۹۱ درصدی در جایگاه دوم قرار دارد که ۶ شکایت آن وارد و ۵ شکایت دیگر ناوارد تشخیص داده شده است. بیمه آسیا با ۲۸ شکایت وارد و سهم ۷.۸۱ درصدی در جایگاه سوم قرار دارد که براین اساس دو شکایت آن وارد و ۱۲ شکایت آن ناوارد تشخیص داده شده اند. شرکت های بیمه دانا با ۶.۹۱ (۲۶ شکایت)، رازی با ۶.۳۱ (۲۲ شکایت)، پارسیان با ۵.۷۱ (۲۱ شکایت) و میهن با ۵.۱۱ (۲۸شکایت) در رده های بعدی قرار دارند.
نظر شما