به گزارش ایمنا و بر اساس اعلام اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان، شهروندان اصفهانی در هفتهای که گذشت، چهار هزار و ۷۸۸ مرتبه با مرکز ۱۳۷ تماس برقرار کردند که از این تعداد چهار هزار و ۹۹۲ پیام جهت پیگیری به ثبت رسید.
این گزارش حاکی است از مجموع تماسهای واصل شده، دو هزار و ۲۵۱ مورد از تماسها مربوط به معاونت خدمات شهری، ۳۲۷ تماس مربوط به معاونت عمران و ۹۸ مورد نیز در حوزه ترافیک بوده است.
همچنین در این مدت، حدود دو هزار و ۲۱۱ مشاوره درخصوص نحوه ثبت نام برای دریافت نهال و معرفی سایت مربوط به آن، همچنین اطلاعاتی درمورد نحوه درخواست چاه آب باران دراختیار شهروندان قرار داده شد، در بخش بازخورد نیز به منظور پیگیری پیامهای ارجاع شده به مناطق و اقدامات صورت گرفته، سه هزار و ۳۸۶ تماس با شهروندان برقرار شده است.
از مجموع تماسهای مردمی، تعداد ۴۸۳ تماس مربوط به ساخت و ساز بدون مجوز، ترکیدگی باز ماندن والو فضای سبز به صورت فوری توسط کارشناسان این اداره به مسئولان اجرایی مناطق، ارجاع و نتیجه عملکرد آنها از طریقِ تماس با شهروندان پیگیری شد.
به گزارش ایمنا، شهروندان اصفهانی میتوانند همه روزه به صورت ۲۴ ساعته با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان تماس گرفته و مسائل و مشکلات خود را در بخشهای خدمات شهر، عمران و ترافیک شهری مطرح و از راهنمایی و مشاوره کارشناسان این اداره در حوزه مدیریت شهری استفاده کنند.
نظر شما