به گزارش خبرنگار ایمنا، کامران طالبی فرد در حاشیه نمایشگاه خودرو اصفهان بابیان اینکه این نمایشگاه در روزهای دوم و سوم کار خود با استقبال خوب مردم مواجه شد، اظهار کرد: با اینوجود شوک ناشی از افزایش قیمت خودروهای وارداتی باعث کاهش استقبال مردم شده است.
مدیر بازاریابی شرکت پرشیا خودرو، نماینده انحصاری BMW در ایران با اشاره به نظم و برنامهریزی دقیق و مثالزدنی نمایشگاه اصفهان اظهار امیدواری کرد: نمایشگاه خودرو اصفهان بهعنوان دومین نمایشگاه کشور پس از تهران، سال آینده در محل جدید و با زیرساختهای مناسبتری برگزار شود.
وی افزود: شرکت پرشیا خودرو آخرین بار سال ۹۴ در نمایشگاه خودرو اصفهان حضور داشت و امسال با سری ۵BMW در این نمایشگاه شرکت کرده است.
طالبی فرد، تخفیف ویژه خرید، فروش گارانتی ۱ تا ۳ ساله محصولات و عرضه لوازم جانبی BMW بهصورت کامل را بهعنوان خدمات جدید شرکت پرشیا خودرو عنوان کرد و در خصوص تولید BMW در ایران، گفت: در این خصوص مدیران شرکت پرشیا خودرو در حال مذاکره هستند و احتمال تولید وجود دارد اما هنوز تصمیم قطعی اتخاذ نشده چراکه باید زیرساختهای لازم برای تولید خودروهای برند در کشور فراهم شود.
این فعال صنعت خودرو تصریح کرد: باقیمتها و تعرفههای فعلی معلوم نیست بازار داخلی کشش تولید ۱۵هزار خودرو لوکس را داشته باشد اما اگر شاهد کاهش قیمتها و تعرفهها باشیم امکان تولید این خودروها با تیراژ بالا و صرفه اقتصادی بیشتر فراهم میشود.
طالبی فرد با تأکید بر اینکه حداقل تیراژ تولید خودروهای لوکس ۱۵ هزار خودرو است، گفت: تولید خودرو کمتر از این تعداد توجیه اقتصادی ندارد اما در حال حاضر افزایش تعرفهها این امکان را با تردید مواجه کرده و تولید خودرو بستگی به برنامههای دولت دارد با این وجود امکان تولید BMW در شیراز وجود دارد.
وی تصریح کرد: در سال گذشته با تعرفه ۴۰ درصد تنها ۸۵۰۰ خودرو لوکس در کشور به فروش رسیده است و حالا با تعرفه ۹۰ درصدی باید دید استقبال به چه صورت خواهد بود.
مدیر بازاریابی شرکت پرشیا خودرو افزود: ۴۵ درصد بازار خودروهای لوکس ایران در اختیار BMWو ۴۵ درصد در اختیار شرکت بنز است و ۱۰درصد دیگر میان دیگر برندها تقسیم میشود.
نظر شما