به گزارش خبرنگار ایمنا ابرهیم جلیلی پیش از ظهر امروز در اولین جشنواره تقدیر از حامیان حقوق مصرف کنندگان استان اصفهان، با اشاره به اینکه قانون گذار رسالت سنگینی را بر دوش انجمن های حمایت از حقوق مصرف کننده گذاشته است، اظهار داشت: حدود ۹ سال از عمر این انجمن ها در کشور می گذرد اما این نهال نوپا هنوز نیاز به حمایت و پشتیبانی دارد باید گفت امروز ما خود را در استان تنها نمی بینیم.
وی تاکید کرد: به دنبال این هستیم که به عنوان بلندگو، مصرفکننده را ترغیب به خرید کالای ایرانی کنیم اما مصرفکننده کالای باکیفیت را می پسندد.
رئیس انجمن حمایت از مصرفکنندگان استان اصفهان با بیان اینکه در طول این مدت از تشکیل انجمن حمایت از حقوق مصرفکننده در شهرستان های استان اقداماتی صورت گرفته است، افزود: تاکنون ۲۲ انجمن در شهرستانها تشکیل و کمیسیونهای تخصصی آن شکل گرفته اند.
به گفته جلیلی، در استان اصفهان کمیسیون های تخصصی همچون رسیدگی به شکایات در حوزه خودرو، قیمتگذاری کالا و خدمات، آموزش و اطلاعرسانی به مصرفکنندگان، اخذ شکایت از مصرفکنندهها، تجارت، کمیته آموزش و پژوهش و رسانه فعال شده و جلسات کمیسیون های تخصصی برگزار می شود.
وی با تاکید بر اینکه موفقیت در بازار منوط به رعایت سه اصل است، تصریح کرد: امروز نمیتوان منتظر مشتری بود بلکه باید به سراغ مشتری رفت؛ بنابراین مشتری به دنبال سه اصل کیفیت، تناسب قیمت و کیفیت و سرعت انجام خدمات است.
رئیس انجمن حمایت از مصرفکنندگان استان اصفهان تاکید کرد: امروز مصرف کننده به دنبال کالای باکیفیت است و انتظار از بخش داخلی تولید بر اساس نیاز مشتری است.
نظر شما