به گزارش خبرگزاری ایمنا احمد سالک پیرامون پروژه قطار سریع السیر تهران- اصفهان، اظهار داشت: پروژه قطار سریع السیر تهران- اصفهان از دو مرحله تهران- قم و اصفهان- قم تشکیل شده است که با تغییراتی که در کاربر و پیمانکار این پروژه صورت گرفت، چینیها وارد کار شدند.
وی با بیان اینکه "تغییر روسازی" پروژه قطار سریع السیر در فاز اصفهان توسط چینیها مهمترین اتفاق این طرح بود، تاکید کرد: با تغییرات کاربردی حدود ۱.۳ میلیارد یورو به پروژه قطار سریع السیر تهران- اصفهان تخصیص داده شد.
نماینده مردم اصفهان در مجلس با اشاره به اینکه ۲۰ درصد از مرحله تهران- قم اجرایی شده است، افزود: زیرساختهای مرحله اصفهان ۶۰ درصد پیشرفت قابل توجه داشته و تجهیز کارگاهی، تغییرات ایستگاهی در این خصوص صورت گرفته است.
وی افزود: برخی از این ایستگاهها خارج از شهر است و دسترسی به مرکز شهر زمانبر بود که این تغییر ایستگاهها روند اجرای پروژه را کُند کرده است.
به گفته سالک، تغییر کاربری ایستگاههای پروژه قطار سریع السیر تهران- اصفهان به منظور ساماندهی و رفاه حال مردم و دسترسی به شهرها صورت گرفته است.
نظر شما