فعالیت ۳۵ "مركز اقامتي ميان مدت" ترک اعتیاد در استان اصفهان

خبرگزاری ایمنا: کارشناس مسوول پیشگیری و امور اعتیاد اداره کل بهزیستی استان اصفهان با اشاره به فعالیت ۳۵ "مركز اقامتي ميان مدت" ترک اعتیاد در استان، گفت: افراد معتاد در اين مراكز با راهنمايي گروه هاي همتا و بهبوديافتگان اعتياد به صورت طبيعي و بدون دارو، سم زدايي مي شوند.

مجتبي ناجي در گفت و گو با خبرنگار ايمنا ابراز داشت: ۳۵ "مركز اقامتي ميان مدت" ترک اعتیاد در استان اصفهان فعاليت مي كنند كه به صورت خصوصي و با مجوز اداره كل بهزيستي استان اصفهان درحال فعاليت هستند.
وي افزود: از اين تعداد، دو "مركز اقامتي ميان مدت" ترک اعتیاد ويژه زنان معتاد است.
کارشناس مسوول پیشگیری و امور اعتیاد اداره کل بهزیستی استان اصفهان گفت: معتادان، پس از پذيرش در اين مراكز، به صورت شبانه روزي ۲۱ تا ۲۸ روز در اين مراكز اقامت مي كنند.
وي بيان داشت: افراد معتاد در اين مراكز با راهنمايي گروه هاي همتا و بهبوديافتگان اعتياد به صورت طبيعي و بدون دارو، سم زدايي مي شوند.
ناجي گفت: هزينه پذيرش در اين مراكز ۵۱۱ هزار تومان است كه باتعديل هزينه ها به مبلغ ۳۵۰ هزار تومان كاهش يافته است.
کارشناس مسوول پیشگیری و امور اعتیاد اداره کل بهزیستی استان افزود: معتادان پس از دوره سم زدايي و بازتواني درصورت داشتن مهارت به مراكز كاريابي معرفي شده و درصورت نداشتن هيچ توانايي كاري و حرفه اي به مراكز فني و حرفه اي و كارآموزي معرفي مي شوند.
/۱۴۲

کد خبر 154816

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سعید ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    سلام .من 18 ساله که مصرف کننده مواد هستم و این روزها بترین روزهای منه ... من میخوام بدونم برم بهزستی برای ترک مواد خانوادم باید اطلاع پیداکنند یا کاری به خانواده ندارند؟؟؟؟

    پاسخ سایت: 0