سرویس دهی  مدارس 10درصد افزایش می یابد

خبرگزاری ایمنا:معاون برنامه ريزي و آموزش سازمان تاكسيراني شهرداري اصفهان پیش بینی کرد: بیش از 6 هزار و500 تاكسي براي سرويس مدارس در سال تحصيلي جديد در قالب 40 شرکت حمل ونقل اختصاص داده می شود ونسبت به سال پیش 10 درصد سرویس دهی افزایش می یابد.

به گزارش ایمنا، منوچهر شاهسوندی در مورد تدابير امسال سازمان مديريت و نظارت برتاكسيراني شهر اصفهان براي پوشش سرويس مدارس گفت:این سازمان بر اساس برنامه ریزی تمام شرکت های حمل ونقل دانش آموزی و تعدادی از آژانس های تاکسی را جهت سرویس دهی در سال تحصیلی جدید فراخوانده است تا سرویس دهی مطلوبی در این زمینه صورت گیرد.
وي با اشاره به اين كه سرويس‌دهي به مدارس نسبت به سال گذشته 10 درصد افزايش يافته است،پیش بینی کرد: امسال 6 هزار و 500 و تاكسي براي سرويس مدارس اختصاص می یابد كه 300 دستگاه آن از نوع خودروهاي ون هستند.
وي ادامه داد: سازمان تاكسيراني اصفهان جابجايي دانش‌آموزان را به حدود 40 شركت خصوصي تاكسيراني جهت سرويس دهي مناسب، نظارت بيشتر و پوشش مناسب‌تر واگذار كرده است.
شاهسوندی با اشاره به امضای توافقنامه حقوقي بين سازمان تاكسيراني و آموزش و پرورش شهر اصفهان تصریح کرد: بر اين اساس شركت‌هاي صلاحيت‌داري كه سازمان تاكسيراني معرفي مي‌كنند،تنها مي‌توانند به عنوان سرويس مدارس بكارگيري شوند.
معاون برنامه ريزي و آموزش سازمان تاكسيراني شهرداري با تاکید بر این که بر اساس ماده 3 آيين‌نامه اجرايي حمل و نقل دانش‌آموزان مدارس، رانندگان سرويس مدارس بايد گواهي صلاحيت رانندگي حمل و نقل دانش‌آموزي داشته باشند خاطرنشان کرد:لازم است به منظور شناسايي سرويس مدارس‌ بر روي همه اين خودرو‌ها برچسب سرويس مدارس ونرخ ها نصب شده باشد.
وی درباره ظرفیت سرویس سواری مدارس توضیح داد: مقاطع دبیرستان ،راهنمایی ودبستان به ترتیب سرویس های 4،5 و6 نفره در نظرگرفته شده وبا هر نوع تخلف در این خصوص برخورد قانونی خواهد شد.
کد خبر 15112

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.