ثبت احوال استان آماده رفع نقایص و ارائه خدمات سجلی در تمام استان است

خبرگزاری ایمنا: مدیر کل ثبت احوال استان اصفهان در آیین افتتاح نمایندگی ثبت احوال بادرود گفت: ثبت احوال استان آمادگی کامل برای رفع نقایص شناسنامه‌ای، کارت ملی و خدمات سجلی در تمامی شعب استان و نیز شهرستان ها را دارد.

تورج حاجی‌رحیمیان در آیین افتتاح نمایندگی ثبت احوال بادرود در گفتگو با خبرنگار ایمنا در بادرود درباره شناسنامه های مکانیزه اظهار داشت: تمامی شناسنامه ها و طرح های سجلی به صورت مکانیزه در امده و هر فرد می تواند با مراجعه به ثبت احوال در سراسر کشور و استان اقامت خود از خدمات سجلی اعم از تعویض و مفقودی و عکس دار کردن آن بره مند شود.
وی بیان داشت: شناسنامه های مکانیزه در قطع مناسب همانند گذرنامه ها بوده و با توجه به نصب هولوگرام بر روی آنها از ضریب امنیتی بالایی برخوردار هستند.
وی در مورد رفع مشکلات شناسنامه و کارت ملی افراد در انتخابات خردادماه بیان داشت: ثبت احوال کشور و به تبع آن ثبت احوال استان‌ها از عناصر اصلی انتخابات هستند و ثبت احوال اصفهان نیز از تمامی ادارات تابع خود خواسته است تا به تمامی مراجعین به منظور انجام خدمات رسانی و ارایه تسهیلات سجلی کمک کند.
مدیر کل ثبت احوال استان اصفهان با تاکید به اینکه تمام تمهیدات لازم اندیشیده می‌شود که مشکلات شناسنامه‌ای و نیز کارت ملی شهروندان برای حضور حداکثری در انتخابات و خلق حماسه سیاسی بر طرف شود، افزود: ثبت احوال استان اصفهان آمادگی کامل برای رفع نقایص شناسنامه‌ای، کارت ملی و خدمات سجلی در تمامی شعب استان و نیز شهرستان را دارد.
حاجی‌رحیمیان تصریح کرد: تمامی دفاتر پیشخوان دولت آماده ارائه خدمات به شهروندان در کمترین زمان ممکن هستند.
حاجی رحیمیان از تمامی شهروندان درخواست کرد تا پیش از زمان انتخابات برای رفع مشکلات سجلی خود به مراکز دفاتر ثبت احوال شهرستان مراجعه کنند.
مدیر کل ثبت احوال استان اصفهان با تاکید بر الزامی بودن همراه داشتن کارت ملی و نیز شناسنامه برای حضور در انتخابات گفت: اشکالات کارت ملی پس از رفع اشکالات پس روال مراحل اداری، به درب منزل پست می‌شود.
مدیر کل ثبت احوال استان اصفهان، تکریم ارباب رجوع و خدمت رسانی به شهروندان، صرفه جویی در هزینه ها و کاهش مخاطرات رفت و امد و ارائه خدمات به اقشار آسیب پذیر جامعه و ثبت به موقع وقایع حیاتی را از رویکردهای اداره کل ثبت احوال استان بر شمرد.
کد خبر 99684

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.