به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، سلیمان علیجاننژاد عصر امروز_یکشنبه هفتم تیر_ در گفتوگو با خبرنگاران اظهار کرد: در سه ماهه نخست سالجاری تعداد ۶۵ پروانه بهرهبرداری صنعتی با سرمایهگذاری ۴۸ هزار میلیارد ریالی در مازندران صادر شد.
وی با اشاره به اینکه ساخت این واحدهای صنعتی از سالهای قبل شروع و در سالجاری به بهرهبرداری رسیده است، افزود: طی این مدت ۵۳۹ درصد سرمایهگذاری صنعتی نسبت به مدت مشابه سال گذشته در استان براساس پروانههای بهره برداری رشد داشته است.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: با بهرهبرداری از این واحدهای صنعتی برای یکهزار و ۹۶۷ نفر اشتغال ایجاد شده که نسبت به همین مدت در سال گذشته رشد ۹۳ درصدی داشته است.
نظر شما