سیدسلمان قاضیعسگر در گفتوگو با خبرنگار ایمنا با ابراز خرسندی از کسب رتبه برتر رضایتمندی ارباب رجوع و شهروندان توسط منطقه ۹ شهرداری اصفهان در سال گذشته اظهار کرد: گرامیداشتن مردم در تمام ادیان و فرهنگها جایگاه والایی دارد و بزرگان دین و صاحبان اندیشه بر آن تأکید کردهاند، چراکه رعایت حرمت انسانها بنیادیترین ارزش نظام اسلامی است.
وی با بیان اینکه جلب رضایت ارباب رجوع و شهروندان، یکی از مباحث مهمی است که امروزه در دستگاههای دولتی بهویژه شهرداری اصفهان مطرح است، افزود: این اقدام یکی از هفت برنامه تحول کشور است که بهمنظور ایجاد تحول در نظام اداری کشور به تصویب شورای عالی اداری رسیده و در حال اجراست.
مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: بین رضایت مردم و رضایت خداوند و بین تکریم انسانها و تکریم خداوند، ارتباط مستقیم وجود دارد و خوشحال هستیم که منطقه ۹ شهرداری اصفهان توانسته رضایتمندی مردم که همانا رضایت خداوند است را کسب کند.
قاضیعسگر ادامه داد: در این بررسی مولفههایی همچون پاسخگویی، مسئولیتپذیری، مشارکت شهروندان، حکمروانی خوب شهری، مؤلفه کارایی و اثربخشی، حاکمیت قانون و شفافیت، اجماعسازی، عدالت و انصاف، اطلاعرسانی، ارزش محصولات و خدمات، قدردانی و شکایات، بکارگیری نوآوری و فناوری مورد ارزیابی قرار گرفته است.
وی گفت: فعال بودن میز خدمت در منطقه ۹ و راهنمایی کردن ارباب رجوع از مواردی است که موجبات رضایت شهروندان را فراهم آورده است.
مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان بابیان اینکه تکریم مردم، عبادت بهشمار میرود، تصریح کرد: هرگونه خدمت و تلاش در راستای جلب رضایت ارباب رجوع، رضایت و خشنودی خداوند را فراهم میکند.
قاضیعسگر ادامه داد: طی نظرسنجی صورت گرفته در شهرداری اصفهان، رضایتمندی اربابرجوع و شهروندان در دو ابعاد حکمروایی خوب شهری و تعالی سازمانی مورد ارزیابی قرار گرفته است که این منطقه حائز رتبه برتر بین مناطق پانزدهگانه در سال ۱۴۰۳ شده است.
نظر شما