به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، منوچهر حبیبی امروز _چهارشنبه پانزدهم اسفند_ در همایش مدیران روابط عمومیهای استان عنوان کرد: روابط عمومیها پل ارتباطی میان مردم و مسئولان هستند و باید تلاش شود این ارتباط و تعامل، گستردهتر و مستحکمتر شود.
وی افزود: رسالت روابط عمومی تنها اطلاع رسانی نیست و این مجموعهها باید با امیدآفرینی، اعتمادسازی به ایجاد رضایتمندی و خشنودی در جامعه کمک کنند.
استاندار کرمانشاه با بیان اینکه رسالت روابط عمومیها تنها اطلاعرسانی نیست، بلکه ایجاد اعتماد و تقویت امید در دل مردم است، ادامه داد: امیدآفرینی و اعتماد سازی با اطلاع رسانی مناسب و به موقع از خدمات نظام اسلامی تحقق مییابد.
حبیبی با تاکید بر اینکه وفاق میان مسئولان، رسانهها و مردم، اساس پیشرفت استان است، خطاب به مدیران روابط عمومیهای استان گفت: هر اقدام شما میتواند به ترویج وفاق، همدلی و اتحاد در جامعه منجر شود، پس از هر فرصتی برای تقویت این ارتباطات بهرهبرداری کنید.
وی روابط عمومیها را مشاور امین مدیران توصیف کرد و گفت: روابط عمومیها باید همیشه همراه و در میدان باشند و مدیران از دانش آنها به بهترین شکل ممکن استفاده کنند. این کار کمک میکند مدیران کمتر گرفتار اشتباه و آسیب شوند.
استاندار کرمانشاه تاکید کرد: دنیای امروز دنیای ارتباطات است و روابط عمومیها باید از فضای مجازی به بهترین شکل ممکن برای اطلاع رسانی استفاده کنند و با انتشار حقایق امیدآفرین، تصویری کارآمد از نظام جمهوری اسلامی، دولت خدمتگزار و مسئولین در نزد مردم ارائه کنند و از این طریق توطئههای دشمن را نقش بر آب کنند.
حبیبی با تاکید بر اینکه نام کرمانشاه باید همیشه در خبرها و روی خط و خروجی رسانهها باشد، گفت: خوشبختانه خبرهای خوب، اعتمادآفرین، امیدوار کنندهای در حوزههای گردشگری سلامت، اربعین حسینی، کشاورزی، اقتصادی و فرهنگی و پزشکی استان وجود دارد و این خبرهای خوش باید برای مردم به درستی بازگو شود.
وی اضافه کرد: سایتها و کانالهای خبری سازمانها و ادارات مختلف باید به شکل مداوم بهروزرسانی شود و مردم از آخرین دست آوردها و خدمات نظام باخبر باشند.
نظر شما