ارائه بیش از ۵۰ خدمت به شهروندان و گردشگران در «اصفهان من»

دستیار ویژه شهردار در امور هوشمندسازی و مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان از راه‌اندازی بیش از ۵۰ خدمت مختلف در برنامه کاربردی «اصفهان من» خبر داد و گفت: این خدمات امکاناتی همچون مسیریابی، خرید بلیت و رزرو پارکینگ را در دسترس شهروندان و گردشگران قرار می‌دهد.

سعید فردانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه برنامه کاربردی «اصفهان من» یکی از دستاوردهای مهم مدیریت شهری است که به شهروندان، گردشگران و مخاطبان این امکان را می‌دهد که از خدمات یکپارچه مدیریت شهری در فضای مجازی استفاده کنند، اظهار کرد: در حال حاضر بیش از ۵۰ خدمت مختلف مدیریت شهری از طریق این نرم‌افزار در دسترس است.

وی با اشاره به ویژگی‌های این برنامه کاربردی تاکید کرد: شهروندان می‌توانند از خدمات مختلفی همچون زمان‌بندی رسیدن اتوبوس و مترو، برنامه‌ریزی سفر، مسیریابی برای سفرهای درون‌شهری، خرید بلیت به‌صورت کیوآرکد و رزرو پارکینگ‌ها استفاده کنند، همچنین این برنامه کاربردی به شهروندان این امکان را می‌دهد که از ظرفیت‌های خالی پارکینگ‌ها مطلع شوند.

دستیار ویژه شهردار در امور هوشمندسازی و مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان گفت: در حوزه فرهنگی و اجتماعی، شهروندان می‌توانند از اطلاعات مربوط به رویدادهای شهری و برنامه‌های مختلف در سطح شهر با عنوان «در شهر چه می‌گذرد» مطلع شوند و برای شرکت در آن‌ها زمان‌بندی کنند.

فردانی ادامه داد: شهروندان می‌توانند پیشنهادها و درخواست‌های خود درباره اقدامات عمرانی همچون پیاده‌روسازی و آسفالت در محل زندگی خود را از طریق این برنامه کاربردی ثبت کنند.

وی با اشاره به معرفی ویژگی جدیدی به نام «اطراف من» در این نرم‌افزار خاطرنشان کرد: این ویژگی به شهروندان این امکان را می‌دهد که نزدیک‌ترین مکان‌های مهم همچون رستوران‌ها، پمپ‌بنزین‌ها، بیمارستان‌ها، پارکینگ‌ها، ایستگاه‌های مترو و اتوبوس، سرویس‌های بهداشتی و مساجد اطراف خود را پیدا کنند.

دستیار ویژه شهردار در امور هوشمندسازی و مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان تاکید کرد: این اقدامات با هدف ارتقای کیفیت زندگی بانوان اصفهانی و فراهم کردن امکانات بیشتر برای آن‌ها در سطح شهر انجام شده است.

کد خبر 822181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.