نقش رسانه‌ها در تبیین بیش از ۳۷۰ ماموریت‌ شهرداری قم

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم گفت: رسانه‌ها با تحلیل‌های دقیق و پوشش مؤثر اخبار مرتبط، می‌توانند زمینه‌ساز تعامل بهتر و تصمیم‌گیری‌های موثرتر در حوزه مدیریت شهری باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قم، مهدی کلانترزاده در حاشیه آئین افتتاح دفاتر رسانه‌های تخصصی مدیریت شهری قم که صبح امروز _یکشنبه بیست‌وپنجم آذر_ در دفتر شهردار قم برگزار شد، اظهار کرد: شهرداری قم با مجموعه‌ای متشکل از ۳۷۲ خدمت و مأموریت، در عرصه‌های مختلف فعالیت می‌کند و تبیین این خدمات و مأموریت‌ها نیازمند ظرافت و دقت خاصی در اطلاع‌رسانی است.

وی با بیان اینکه نقش رسانه‌ها در انتقال فعالیت‌های شهرداری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، افزود: امروز نبرد و فعالیت در حوزه رسانه سازوکار و رویکردهای جدیدی به خود گرفته است و ما نیز باید از ظرفیت‌ها و بسترهای موجود برای تقویت این حوزه بهره ببریم.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم با اشاره به حجم بالای تولید محتوای خبری در شهرداری قم خاطرنشان کرد: سالانه حدود ۱۰ هزار خبر در دستور کار داریم که از این تعداد، ۵۰۰۰ خبر به‌صورت مکتوب منتشر می‌شود.

کلانترزاده اضافه کرد: این اخبار علاوه بر اطلاع‌رسانی درباره وظایف شهرداری به تحلیل‌ها و پوشش گسترده‌تری از موضوعات مدیریت شهری نیز می‌پردازند.

وی با تاکید بر اهمیت نقش رسانه‌ها در ایجاد وحدت و همدلی در جامعه عنوان کرد: رسانه‌ها با تحلیل‌های دقیق و پوشش مؤثر اخبار مرتبط می‌توانند زمینه‌ساز تعامل بهتر و تصمیم‌گیری‌های مؤثرتر در حوزه مدیریت شهری باشند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم گفت: این تعامل نه تنها موجب ارتقای سطح آگاهی عمومی می‌شود، بلکه مدیریت شهری را نیز در ارائه خدمات بهتر یاری می‌دهد.

کلانترزاده افزود: بهره‌گیری از ظرفیت رسانه‌های تخصصی، گامی مؤثر در راستای بهبود اطلاع‌رسانی و تقویت ارتباط میان مدیریت شهری و شهروندان است.

کد خبر 819945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.