بیش از ١٠٣ هزار بار سامانه امداد گاز به صدا درآمد

مدیرعامل شرکت گاز استان فارس از پاسخگویی به بیش از ١٠٣ هزار تماس مشترکان با سامانه امداد گاز شرکت گاز استان خبر داد و گفت: بیشتر مکاتبات مشترکان در سراسر استان با واحد امداد مکانیزه گاز است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس، وحید بهفر با اشاره به رسالت و استانداردهای شرکت ملی گاز که رسانیدن گاز ایمن به مشترکان است، اظهار کرد: از ابتدای راه‌اندازی سامانه ١٩٤ تلاش ما بر آن بوده تا خدمات ارائه شده شرکت گاز با کیفیت بالا، ایمن و پایدار در حداقل زمان ممکن به مشترکان گاز در حوزه‌های مختلف عرضه شود.

وی با بیان اینکه واحد مکانیزه امداد گاز به مثابه نمایه‌ای کلی از شرکت است که بیشترین ارتباط را با مشترکان دارند، افزود: از ابتدای سال‌جاری تاکنون تعداد تماس‌ها با مرکز امداد بالغ بر ١٠٣٩٩٧ بوده است که از این تعداد ٢٠٧٧٣ تماس منجر به عملیات امدادی شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان فارس با اشاره به اینکه اهم مشکلات مشترکان در درجه نخست مربوط به قطع گاز و در درجه دوم نشت گاز بوده است، خواستار احتیاط مضاعف شهروندان و چک کردن مرتب دودکش‌ها با فرا رسیدن فصول سرد سال شد و گفت: کوچک‌ترین اهمال به بزرگترین پیامد زندگی مشترکان خواهد انجامید.

وی امداد گاز را یکی از حساس‌ترین شغل‌های موجود در شرکت دانست و اضافه کرد: گروه‌های امداد گاز در طول شبانه‌روز موظف به رفع معایب جزئی ایستگاه‌های تقلیل‌فشار و شبکه‌های گازرسانی از نظر قطعی گاز، نشتی گاز و ایمن‌سازی محیط گازدار و تداوم گاز در بخش‌های خانگی، تجاری و صنعتی هستند.

وی میانگین زمان رسیدن جهت انجام عملیات فرم‌های امدادی اضطراری همچون آتش‌سوزی، انفجار و گازگرفتگی را کمتر از هفت دقیقه اعلام کرد و خاطر نشان کرد: البته میانگین زمان انجام عملیات و خدمات رسانی مرکز امداد به همشهریان ۴۲ دقیقه است و همه واحدهای امدادی استان تحت سامانه یادشده به صورت متمرکز در خدمت‌رسانی مستمر به مردم تلاش می‌کنند تا خدمات گاز با کیفیت بالا، ایمن و پایدار در حداقل زمان ممکن به هم‌استانی‌ها عرضه شود.

بهفر همچنین در خصوص تجهیزات امداد گاز شیراز گفت: مرکز مکانیزه بهره‌برداری و امداد گاز کلان‌شهر شیراز با ۹ پست امدادی و گشت سیار و پنج دستگاه موتور امدادی با امدادگران متخصص در تمام ساعات شبانه‌روز آماده خدمت‌رسانی به مشترکان گاز شیراز است و در سال جدید نیز سامانه (avl) به منظور ارسال اطلاعات آنلاین پس از ٩ سال تلاش مداوم توسط مهندسان و متخصصان بومی شیراز راه‌اندازی شد که خود گام بزرگی در شفافیت و افزایش سرعت عمل در انجام خدمات و امور امدادی است.

مدیرعامل شرکت گاز فارس با بیان این که مردم در صورت بروز هرگونه حادثه‌ای همچون نشت گاز، برخورد و شکستگی علمک، آتش‌سوزی یا انفجار باید فوراً با شماره ۱۹۴ (امداد گاز) تماس بگیرند، گفت: با توجه به فرا رسیدن فصل سرما و به‌کارگیری وسایل گرمایشی در سطح استان همه مشترکان توصیه‌های ایمنی و مدیریت مصرف گاز را جدی بگیرند.

کد خبر 818637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.