چهارشنبه‌های نورانی به پل ارتباطی میان شهرداری و شهروندان تبدیل شده است

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان گفت: چهارشنبه‌های نورانی به نمادی از پل ارتباطی مستحکم میان شهرداری و شهروندان تبدیل شده و در مسیر رفع مشکلات و بهبود کیفیت زندگی در محلات تاکنون گام‌های مؤثر و گره‌های چندین ساله باز شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد صیرفی‌نژاد شامگاه _چهارشنبه بیست‌وسوم آبان_ در پنجاهمین میز خدمت چهارشنبه‌های نورانی که در مسجد روح‌الله محله تالار برگزار شد، با اشاره به اقدامات عمرانی منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان اظهار کرد: هدف از برگزاری این نشست‌های هفتگی، ارتقای کیفیت زندگی شهروندان و تسهیل ارتباط بین مسئولان و مردم درچهارشنبه‌های نورانی است که با برگزاری میز خدمت به رفع مشکلات شهروندان می‌پردازد.

وی با اشاره به اینکه از مهر سال گذشته تاکنون هر چهارشنبه این نشست در مساجد محلات این منطقه برگزار شده است، افزود: تاکنون بیش از ۵۰ دیدار هفتگی در دل محلات منطقه برگزار شده که این ارتباط رودررو فرصتی مناسب برای شهروندان است تا به‌طور مستقیم با مسئولان منطقه ارتباط برقرار کرده و مطالبات خود را مطرح کنند.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با اشاره به توجه دوره ششم مدیریت شهری به رفع معضلات محله‌محور تاکید کرد: هدف از برگزاری این دیدارهای چهره به چهره ارتقای سطح خدمات شهرداری و پاسخگویی سریع‌تر به نیازهای شهروندان به‌ویژه محلات کم‌برخوردار در این منطقه است.

چهارشنبه‌های نورانی به پل ارتباطی میان شهرداری و شهروندان تبدیل شده است

صیرفی‌نژاد با تاکید بر اینکه پیشنهادهای اجرایی در کوتاه‌مدت انجام می‌شود، گفت: سایر مسائلی که نیاز به بودجه بیشتر دارد در برنامه‌های ماه‌های آینده و یا سال آینده لحاظ می‌شود.

وی ادامه داد: چهارشنبه‌های نورانی به نمادی از یک پل ارتباطی مستحکم میان شهرداری و شهروندان تبدیل شده است که در مسیر رفع مشکلات و بهبود کیفیت زندگی در محلات تاکنون گام‌های مؤثر و گره‌های چندین ساله باز شده است.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: اتصال خیابان سروستان به سپیده کاشانی در راستای اصلاح گره ترافیکی، محله‌محوری و عمرانی، روکش آسفالت معابر و حفر چاه دفع آب‌های سطحی از مهمترین پروژه‌های محور محله تالار بوده که بخش عمده آن از طریق همین دیدارهای چهره‌به چهره مطرح شده است.

چهارشنبه‌های نورانی به پل ارتباطی میان شهرداری و شهروندان تبدیل شده است

صیرفی‌نژاد گفت: حضور مدیران، معاونان و مسئولان مختلف منطقه در این جلسات، به‌منظور ارائه پاسخ‌های سریع و کارآمد به درخواست‌های شهروندان است و در این راستا برگزاری میز خدمت به‌عنوان یک اقدام عملی و نوآورانه، نشان از تعهد و اهتمام شهرداری این منطقه به بهبود شرایط شهری و رفع دغدغه‌های عمومی دارد.

وی افزود: این ابتکار نه تنها موجب تقویت ارتباط میان مردم و مدیریت شهری می‌شود، بلکه راهی برای شفافیت بیشتر در فرایندهای تصمیم‌گیری و اجرایی به‌وجود می‌آورد.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان تاکید کرد: پنجاهمین میز خدمت چهارشنبه‌های نورانی این منطقه در مسجد روح‌الله خیابان تالار با حضور مردم محلی برگزار شد.

کد خبر 810443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.