به گزارش خبرگزاری ایمنا، رسول لطفی آذر در گفتوگوی زنده تلویزیونی اظهار کرد: از ساعت ۱۶ مشکلات سامانههای بانک ملت برطرف شده و کلیه مشتریان بانک میتوانند از خدمات بانک ملت استفاده کنند.
وی افزود: از منظر ما مجموعه خدمات بانک ملت در حال حاضر در دسترس است و شاید مثلاً از ساعت ۱۵ تا ۱۶:۱۵ با توجه به حجم ترافیکی مقداری از تراکنشها با مرور زمان انجام شده ولی در حال حاضر با مانیتورینگی که ما داریم انجام میدهیم همه خدمات قابل ارائه است و مردم میتوانند استفاده کنند.
معاون فناوری اطلاعات بانک ملت عنوان کرد: ما با شبکه پشتیبانیمان نیز در ارتباط هستیم و اگر مشکلی وجود داشته باشد حتماً همکاران من برطرف خواهند کرد.
لطفی آذر درباره علت این اختلال گفت: یکی از سختافزارهایمان دچار مشکل شده بود که برطرف کردیم.
نظر شما