دومین خودپرداز میوه تا پایان آبان ۱۴۰۳ در اصفهان افتتاح می‌شود

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار اصفهان با اشاره به ایجاد دومین خودپرداز میوه شهر اصفهان در میدان بزرگمهر گفت: این پروژه تا پایان آبان سال جاری افتتاح خواهد شد که امیدواریم با این اقدام زنجیره تأمین میوه نیز تکمیل شود.

مهدی بقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در حاشیه چهل‌ودومین برنامه «به احترام مردم اصفهان» با محوریت بهره‌برداری از پروژه‌های سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان اظهار کرد: میدان میوه و تره‌بار اصفهان به دلیل موقعیت خاص خود، در مقایسه با سایر شهرهای کشور، تنها یکی از چند مرکز مشابه در ایران محسوب می‌شود و از سال‌ها پیش در این زمینه فعال بوده است.

وی با تاکید بر اهمیت ساماندهی و بهبود وضعیت موجود و با اشاره به برنامه‌های آینده برای ایجاد سردخانه، سورت و بسته‌بندی میوه در میدان مرکزی میوه و تره‌بار اصفهان افزود: امیدواریم با رفع مشکلات و بهبود زیرساخت‌ها، خدمات بهتری به شهروندان ارائه دهیم.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار اصفهان با اشاره به نیاز شرکت‌های پخش میوه تاکید کرد: هدف این است که میوه‌ها به‌صورت سورت و بسته‌بندی شده به نقاط مختلف شهر ارسال شود تا خرید برای شهروندان آسان‌تر و منظم‌تر شود و با ایجاد سیستم وندینگ، این چرخه توزیع میوه به شکلی کامل‌تر خواهد شد.

بقایی گفت: این اقدام موجب می‌شود تا میوه‌ها به صورت مؤثرتر و با قیمت‌های مناسب‌تری به فروش برسد و دسترسی شهروندان به محصولات تازه و با کیفیت افزایش پیدا کند.

وی با اشاره به راه‌اندازی بازارهای روز ادامه داد: نقاطی در سطح شهر برای فروش مستقیم محصولات باغداران باید ایجاد شود، از این‌رو در این چند ماه تلاش خواهیم کرد که اقداماتی در این زمینه انجام شود تا به نتایج مطلوب برسیم.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار اصفهان با اشاره به راه‌اندازی بارانداز ماهی در میدان مرکزی میوه و تره‌بار اصفهان خاطرنشان کرد: با تکمیل این بارانداز، امکان توزیع بهتر و ارزان‌تر ماهی فراهم می‌شود، همچنین این بارانداز به توزیع ماهی در سطح کشور کمک کرده و باید فرهنگ استفاده از ماهی در رستوران‌ها و منازل ترویج پیدا کند.

بقایی با اشاره به ایجاد دومین خودپرداز میوه شهر اصفهان در میدان بزرگمهر گفت: این پروژه تا پایان آبان سال جاری افتتاح خواهد شد که امیدواریم با این اقدام زنجیره تأمین میوه به‌طور کامل تکمیل شود؛ با این اقدامات، نه‌تنها کیفیت خدمات به شهروندان بهبود پیدا می‌کند، بلکه دسترسی به محصولات تازه نیز آسان‌تر شود.

کد خبر 805427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.