گلنور ۹۵ - آینده‌سازان ۷۰ / حلقه‌های سبد بسکتبال به‌کام گلنوری‌ها

تیم بسکتبال گلنور اصفهان در چارچوب هفته پنجم لیگ‌برتر مردان ایران به‌راحتی از سد آینده‌سازان گذشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، رقابت‌های لیگ‌برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور در فصل ۱۴۰۴-۱۴۰۳ عصر امروز _دوشنبه هفتم آبان_ با انجام دیدارهای حساس پیگیری شد و تیم بسکتبال گلنور اصفهان از ساعت ۱۵:۰۰ در سالن شهید میثیمی میزبان آینده‌سازان بود و موفق شد در یک بازی جذاب و با اختلاف بالا حریف خود را با نتیجه ۹۵ بر ۷۰ شکست دهد.

نتایج کوارترهای اول تا چهارم:

کوارتر اول: گلنور ۱۹ - آینده‌سازان ۱۹

کوارتر دوم: گلنور ۲۶ - آینده‌سازان ۱۶

کوارتر سوم: گلنور ۲۷ - آینده‌سازان ۱۹

کوارتر چهارم: گلنور ۲۳ - آینده‌سازان ۱۶

تیم بسکتبال گلنور تا پایان هفته چهارم رقابت‌های لیگ‌برتر با کسب دو برد و دو باخت و با تفاضل‌امتیاز ۱۳ و همچنین شش امتیاز در جایگاه هفتم جدول رده‌بندی قرار داشت و تیم بسکتبال آینده‌سازان نیز با یک بازی کمتر و سه باخت و با تفاضل ۳۷- و همچنین با سه امتیاز در انتهای جدول رده‌بندی قرار گرفته بود.

در کوارتر اول بازی نزدیک و متعادل پیش رفت تا جائی‌که دو تیم توانستند فقط ۱۹ امتیاز کسب کنند و کواتر نخست با تساوی ۱۹ بر ۱۹ به پایان رسید. در کوارتر دوم روند بازی متفاوت پیش رفت و تیم بسکتبال گلنور با کسب امتیازات بیشتر به پیروزی ۲۶ بر ۱۶ رسید تا اختلاف ۱۰ امتیازی را با میهمان خود ایجاد کند.

کوارتر سوم نیز شرایط به‌همین ترتیب اتفاق افتاد و شاگردان احمد شمس با به‌دست آوردن ۲۷ امتیاز در برابر ۱۹ امتیاز آینده‌سازان، در آستانه کوارتر چهارم یک‌قدم به پیروزی نزدیک‌تر شدند. در کوارتر چهارم بازی برای گلنور سخت شد و آینده‌سازان بود که امتیازات بیشتری نسبت به میزبان خود از سبد بسکتبال جمع کرد.

با این وجود باتوجه به اختلافاتی که در کوارترهای قبلی توسط تیم بسکتبال گلنور ایجاد شده بود و همچنین تلاش ادامه‌دار گلنوری‌ها در کوارتر پایانی نتیجه دوباره به‌سود آن‌ها شد و نماینده بسکتبال نصف‌جهان که نخستین فصل حضور خود در سطح اول لیگ‌برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های ایران، در پنجمین بازی‌اش به سومین پیروزی خود دست پیدا کرد تا آینده‌سازان هم کماکان قعرنشین لیگ‌برتر بماند.

کد خبر 805366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.