سامانه بارشی در راه آسمان اصفهان

معاون پیش‌بینی و تحقیقات اداره کل هواشناسی استان اصفهان از فعالیت یک سامانه بارشی طی روزهای پنجشنبه و جمعه پایان هفته جاری در مناطق غربی و جنوبی استان خبر داد.

نوید حاجی‌بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا درباره پیش‌بینی وضعیت جوی هوای استان اصفهان، اظهار کرد: براساس آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی از امروز تا روز چهارشنبه دهم آبان، جوی به نسبت پایدار، آسمان صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد و در ساعات اولیه غبار صبحگاهی و شرایط کاهش کیفیت هوا به صورت موقتی مورد انتظار است.

وی افزود: بر این اساس طی روزهای پنجشنبه و جمعه پایان هفته جاری مناطق غربی و جنوبی استان در دامنه فعالیت یک سامانه بارشی قرار گرفته و سبب ناپایداری جوی به صورت بارش‌های رگباری در این مناطق خواهد شد.

معاون پیش‌بینی و تحقیقات اداره کل هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده در بیشتر مناطق استان تغییر محسوسی نخواهد داشت، بیشینه دمای هوای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به درجه ۲۱ سانتی‌گراد و کمینه آن بامداد فردا به پنج سانتی‌گراد می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: چوپانان با دمای ۲۲ درجه سانتی‌گراد و بوئین میاندشت با کمینه دمای دو درجه زیر صفر درجه به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان هستند.

کد خبر 805327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.