کاهش ۲۲ درصدی سرقت‌های مهم در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از اهتمام پلیس برای برقراری نظم و امنیت حداکثری در کرمانشاه خبر داد و گفت: در نتیجه اقدامات صورت گرفته و طی نیمه نخست سال جاری، شاهد کاهش ۲۲ درصدی سرقت‌های مهم در استان بوده‌ایم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سردار مهدی حاجیان امروز _دوشنبه هفتم آبان_ در جلسه جمع‌بندی نظارت تخصصی شهرستان روانسر اظهار کرد: پلیس شبانه‌روز در حال مراقبت و تأمین امنیت شهروندان و جامعه است که نتیجه آن کاهش ۱۱۳۱ فقره سرقت در شش ماه سپری شده از سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته بوده است.

وی با بیان اینکه خدمت به مردم ایران اسلامی و برقراری نظم و امنیتی پایدار و فراگیر مهم‌ترین هدف مأموران پلیس است، افزود: نگاه اعتقادی آن‌ها به امور و تلاش برای انجام درست وظایف باعث شده است که امروز روابط بسیار خوبی با آحاد مختلف جامعه داشته باشیم.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از اهتمام پلیس برای برقراری نظم و امنیت حداکثری خبر داد و خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته که نتیجه آن کاهش ۲۲ درصدی سرقت‌های مهم و متعاقب آن افزایش احساس امنیت در کرمانشاه بوده است.

سردار حاجیان با تاکید بر انجام کارهای پیشگیرانه در حوزه جرایم، اضافه کرد: تلاش برای این مهم هزینه‌های بسیار کمتری خواهد داشت تا اینکه بخواهیم منتظر بمانیم تا جرمی اتفاق بیفتد و پس از آن به دنبال کشف جرم و دستگیری مجرم باشیم.

وی تاکید کرد: در عین حال پلیس با هر فرد هنجارشکن و قانون گریزی که با هر نیت و انگیزه‌ای بخواهد برای دیگران ایجاد مزاحمت و رعب و وحشت داشته باشد یا به اموال دیگران دست درازی کند قاطعانه و قانون‌مدارانه برخورد خواهد کرد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه جریان‌سازی و مطالبه‌گری را یکی از شاخص‌های مهم فرماندهان به روز و کارآمد دانست و ادامه داد: جریان‌سازی و مطالبه‌گری به نفع مردم یکی از نیازهای امروز جامعه ما است که فرماندهان انتظامی باید سرلوحه کار خود قرار دهند.

سردار حاجیان با اشاره به اقدامات امنیت‌محور پلیس کرمانشاه، تاکید کرد: این برنامه‌ها در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد قاطعانه با سارقان، مال‌خران، قاچاقچیان، خرده فروشان و معتادان متجاهر اجرا شده و طی ماه‌های اخیر نتایج خوبی از جمله کاهش سرقت و انواع جرایم به همراه داشته است.

وی با اشاره به اهمیت انسجام در مجموعه برای پیشبرد بهتر امور، گفت: باید بدانیم که اشراف اجتماعی داشتن بر امور مقدم بر اشراف اطلاعاتی است و لازم است بین زیرمجموعه‌های خود به نحوی ارتباط دائمی ایجاد کنیم که بتوانند یکدیگر را در مأموریت‌های مختلف پوشش دهند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه پلیس را نماد حاکمیت و اقتدار جمهوری اسلامی دانست و گفت: هر قدر ما در انجام وظایفمان موفق عمل کنیم باعث سربلندی و عزتمندی کشورمان شده‌ایم و مردم نیز به نظام و انقلاب مشتاق‌تر خواهند شد.

کد خبر 805317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.