برنامه‌های تشییع و وداع با شهدای حادثه تروریستی گوهرکوه

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: مراسم تشییع و وداع با شهدای امنیت که در حادثه تروریستی گوهرکوه به درجه والای شهادت نائل شدند روز _سه‌شنبه هشتم آبان_ برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پلیس، مسعود طریفی ضمن عرض تبریک و تسلیت به شهادت رسیدن فرزندان وطن به مردم شهیدپرور استان اصفهان و خانواده این عزیزان که در منطقه عملیاتی گوهرکوه شهرستان تفتان استان سیستان و بلوچستان به دست تروریست‌های کوردل به صورت ناجوانمردانه به درجه رفیع شهادت نائل شدند، اظهار کرد: مراسم تشییع فرزندان وطن روز _سه‌شنبه هشتم آبان_ رأس ساعت ۰۷:۰۰ در ستاد فرماندهی انتظامی استان اصفهان برگزار می‌شود.

وی افزود: مراسم وداع با این عزیزان روز دوشنبه مورخ هفتم آبان، بعد از نماز مغرب و عشاء در شهرستان‌های دهاقان مسجد فاطمه الزهرا، خمینی شهر امامزاده سیدابراهیم و برخوار بیت‌الزهرای دولت آباد برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ادامه داد: پیکر مطهر و پاک فرزندان وطن روز سه‌شنبه بعد از تشییع در ستاد استان اصفهان به زادگاهشان منتقل و مراسم وداع و خاکسپاری ساعت ۰۹:۳۰ شروع می‌شود.


وی خاطرنشان کرد: تروریست‌های کوردل که بزدلانه و ناجوانمردانه فرزندان ما را به شهادت رساندند بدانند انتقام سختی از آنان خواهیم گرفت و آن‌ها را از اقدامات خبیثانه‌ای که انجام می‌دهند پشیمان خواهیم کرد و هرگونه اخبار تکمیلی و تغییر در برنامه‌ها اعلام خواهد شد.

برنامه‌های تشییع و وداع با شهدای حادثه تروریستی گوهرکوه

کد خبر 805314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.