قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا ۷ آبان+ جدول

قیمت روز محصولات ایران‌خودرو و سایپا در بازار اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بازار خودرو امروز _دوشنبه هفتم آبان_ همچنان با افت و خیز قیمت در بسیاری از محصولات داخلی و مونتاژی روبه‌رو است.

دنا پلاس (۶ سرعته) از ارزان‌ترین نوع این خانواده امروز با رشد ۵۰۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته به قیمت ۸۱۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان خرید و فروش می‌شود.

پژو ۲۰۷ دنده‌ای پانوراما (ارتقا) باز محصولات پرفروش ایران خودرو، که امروز دو میلیون تومان افت کرده و به قیمت ۷۹۲ میلیون تومان رسیده است.

کوییک اتوماتیک یکی از اتومات‌های بازار داخلی تولید شرکت سایپا امروز سه میلیون تومان گران شده است و در محدوده ۵۵۰ میلیون تومان قرار گرفت.

خودروی کوییک GXR-L یکی از هاچ‌بک‌های بازار داخلی به‌شمار می‌رود که ۲ میلیون تومان گران شده و به قیمت ۴۳۷ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

شاهین اتوماتیک G با مدل ۱۴۰۳ از خودروهای رده‌بالای سایپا با افت دو میلیون تومانی نسبت به روز گذشته به قیمت ۸۱۸ میلیون تومان به متقاضی تحویل داده می‌شود.

بر این اساس در گروه محصولات ایران‌خودرو وانت آریسان با قیمت ۴۳۵ میلیون تومان، سورن پلاس با قیمت ۷۳۳ میلیون تومان، سورن پلاس موتور XU۷P با قیمت ۶۱۵ میلیون تومان، سورن پلاس دوگانه‌سوز ۷۴۵ میلیون تومان، دنا پلاس (۶ سرعته) با قیمت ۸۱۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، دنا پلاس توربو اتوماتیک (آپشنال) ۹۹۳ میلیون تومان، پژو پارس ۶۹۰ میلیون تومان، پژو پارس سفارشی ELX به قیمت ۷۳۵ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ موتور TU۳ با قیمت ۶۴۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، پژو ۲۰۷ دنده‌ای هیدرولیک ۷۲۵ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۹۰۱ میلیون تومان، رانا پلاس (ارتقا) ۶۴۵ میلیون تومان، تارا دستی V۱ به قیمت ۸۰۲ میلیون تومان، تارا اتوماتیک V۴ با قیمت ۹۶۵ میلیون تومان، هایما اس ۷ (S۷) با قیمت یک میلیارد و ۷۳۵ میلیون تومان، هایما ۷X با قیمت یک میلیارد و ۶۹۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در محصولات سایپا نیز سهند S با قیمت ۴۹۰ میلیون تومان، ساینا S با قیمت ۴۲۴ میلیون تومان، ساینا S دوگانه‌سوز ۴۵۹ میلیون تومان، کوییک اتوماتیک ۵۵۰ میلیون تومان، کوییک S با قیمت ۴۲۵ میلیون تومان، سایپا ۱۵۱ با قیمت ۳۳۰ میلیون تومان، وانت زامیاد (رادیال) با قیمت ۵۹۵ میلیون تومان، وانت پادرا (دوگانه‌سوز) با قیمت ۸۵۰ میلیون تومان و چانگان CS۳۵ فول ۲۰۲۴ با قیمت یک میلیارد و ۵۲۷ میلیون تومان مبادله می‌شود.

قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا ۷ آبان+ جدول

قیمت خودروهای مونتاژی

در بازار خودروهای مونتاژی نیز بیشتر محصولات با تغییر قیمت همراه است.

پیکاپ G۹ امروز بدون تغییر و به قیمت سه میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

فیدلیتی پرستیژ (۵ نفره) از محصولات لوکس بهمن موتور با کاهش ۴۰ میلیون تومانی در کانال دو میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

کی‌ام‌سی T۹ در دسته محصولات مونتاژی شرکت کرمان موتور با افت پنج میلیون تومان به قیمت دو میلیارد و ۳۰۵ میلیون تومان رسیده است.

بر این اساس X۲۲ پرو دستی با قیمت ۸۹۵ میلیون تومان، X۳۳ کراس (دستی) با قیمت ۹۸۰ میلیون تومان، آریزو ۵ اسپورت با قیمت یک میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان، تیگو ۷ پرمیوم یک میلیارد و ۸۹۹ میلیون تومان، تیگو ۸ پرو (هیبرید) ۲ میلیارد و ۶۴۰ میلیون تومان، فونیکس FX با قیمت یک میلیارد و ۹۳۵ میلیون تومان، جک J۴ با قیمت ۸۳۵ میلیون تومان، جک S۳ با قیمت یک میلیارد و ۱۲۵ میلیون تومان، کی‌ام‌سی T۸ با قیمت یک میلیارد و ۶۲۰ میلیون تومان، کی‌ام‌سی J۷ با قیمت یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان، رسپکت ۲ به قیمت یک میلیارد و ۲۹۷ میلیون تومان، فیدلیتی (پنج‌نفره) یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان، دیگنیتی پرایم یک میلیارد و ۷۴۰ میلیون تومان و دیگنیتی پرستیژ با قیمت دو میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا ۷ آبان+ جدول

کد خبر 805246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.