‌جدول لیگ برتر فوتبال + ترکیب احتمالی و آمار و ارقام سپاهان و فولاد
جدول لیگ برتر

در برنامه بازی‌های لیگ برتر ایران، امروز تیم‌های تراکتور - آلومینیوم اراک ساعت ۱۷:۰۰ و فولاد - سپاهان ساعت ۱۸:۳۰ به مصاف یکدیگر می‌روند. در ادامه جدول لیگ برتر پس از برد پرسپولیس مقابل شمس‌آذر را مشاهده کنید و ترکیب احتمالی سپاهان برای دیدار با فولاد و آمار و ارقام سپاهان و فولاد را بشنوید.

‌جدول لیگ برتر فوتبال + ترکیب احتمالی و آمار و ارقام سپاهان و فولاد

تیم فوتبال سپاهان پس از شکست در لیگ قهرمانان آسیا امیدوار است با ریکاوری مناسب به پیروزی در لیگ برتر مقابل فولاد دست یابد و صدر جدول را پس بگیرد. سپاهان در این بازی هیچ محروم و مصدومی ندارد و به نظر می‌رسد ترکیب تیم تغییراتی خواهد داشت.

پیام نیازمند به احتمال زیاد درون دروازه قرار می‌گیرد. در خط دفاع، محمدامین حزباوی و محمد دانشگر به عنوان دفاع میانی انتخاب خواهند شد. در سمت چپ و راست دفاع، احتمالاً حسین گودرزی و وحدت هنانوف به جای حردانی و یوسفی بازی کنند.

در میانه میدان، محمد کریمی، استیون انزونزی و برایان دابو به عنوان هافبک‌های اصلی خواهند بود. در جناح‌ها، مهدی لیموچی و محمدمهدی محبی به عنوان وینگرها حضور خواهند داشت. در خط حمله، ابوبکر کامارا یا کاوه رضایی به عنوان تک‌مهاجم انتخاب می‌شوند.

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل فولاد شامل: پیام نیازمند، محمد دانشگر، محمدامین حزباوی، حسین گودرزی، وحدت حنانوف (آریا یوسفی)، محمد کریمی، استیون انزونزی، برایان دابو، مهدی لیموچی، محمدمهدی محبی و ابوبکر کامارا (کاوه رضایی) است.

کد خبر 804907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.